تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۰۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان عنوان کرد :
جوان‌گرایی در اولویت باشگاه نوین آبادان
سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان گفت: در تفکر مدیریت جدید، جوان‌گرایی و ساختن بازیکن در اولویت اهداف این باشگاه قرار دارد.

بهنام سراج  امروز ضمن ابراز رضایت از برگزاری اردوی بروجرد اظهار داشت: تمرینات خود را پس از بازگشت از اردوی آماده‌سازی شهر بروجرد از روز شنبه پیگیری می‌کنیم و مهیای مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور می‌شویم.

وی افزود: در اردوی آماده‌سازی بروجرد ضمن انجام کارهای بدنی، سه مسابقه تدارکاتی برگزار کردیم و ضمن کسب پیروزی در هر سه مسابقه، به اهداف خود در خصوص انتخاب ترکیب تیم و تفکرات تاکتیکی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان تصریح کرد: در این اردو، موفق شدیم استقلال بروجرد را با سه گل شکست دادیم، خیبر خرم آباد را دو بر صفر از پیش روی برداشتیم و با یک گل منتخب بروجرد را با شکست بدرقه کردیم.

سراج عنوان کرد: در ترکیب امسال خود سعی کردیم تا جایی که امکان آن وجود دارد جوان‌گرایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و خوشبختانه این تصمیم مور تأیید مدیریت باشگاه نفت آبادان نیز قرار گرفته است.

بازیکن اسبق نفت آبادان و تیم ملی ایران تاکید کرد: هدف از این جوان‌گرایی، ساختن بازیکن برای تیم بزرگسالان نفت آبادان و تزریق بازیکن به این تیم و حفظ جایگاه این تیم در لیگ دسته دوم است.

وی عنوان کرد: به عنوان کادر فنی این تیم، پتانسیل قهرمان شدن این تیم را دیده و نیم نگاهی نیز به قهرمانی در این فصل داریم.

سراج، میانگین سنی بازیکنان این فصل را 22.5 ساله خواند و یادآور شد: غیر از اکبرخواه، بازیکن اهل بندر انزلی و آل‌کثیر که از سال گذشته با این تیم قرار دارد، تمام بازیکنان این تیم بومی و زیر 26 سال هستند و 14 بازیکن ما نیز در رده سنی زیر 23 سال قرار دارند و از این روی تیم جوانی را در اختیار داریم.

تیم فوتبال نفت نوین آبادان در که در مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور حضور دارد، این تیم در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ملی حفاری اهواز، سیستان و بلوچستان، منطقه آزاد کیش، پیام وحدت مشهد، ابومسلم مشهد، گاز فجر جم، بعثت کرمانشاه، و خراسان جنوبی هم گروه است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار