تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۰۷۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز بهداشت خوزستان خبر داد:
اضافه‌شدن زنگ بهداشت به مدارس خوزستان
رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: آموزش یک ساعت بهداشت در خوزستان به برنامه‌های آموزشی کلاسی با هدف انتقال آموزش بهداشت عمومی دانش آموزان به خانواده، اضافه شد.

سعید سیدیان امروز اظهار داشت: با توجه به اینکه کودکان ما باید از کودکی با مسائل بهداشتی و خودمراقبتی آشنا شوند بر این اساس از سال تحصیلی جدید در مدارس یک ساعت در هفته به دانش‌آموزان مسائل بهداشتی آموزش داده می‌شود.

وی افزود: هدف از این طرح یک ساعته، ارتقای سطح سلامت در جامعه و استفاده از توان و استعداد دانش‌آموزان، به عنوان سفیران سلامت خانواده و نسل آینده است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی در مدارس ابتدایی و نیز در سه سطح راهنمایی تدریس خواهد شد و متن این درس توسط مرکز بهداشت تهیه و در اختیار اداره‌های آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

سیدیان در خصوص روزهای برگزاری این کلاس گفت: طبق برنامه ارائه شده این کلاس ساعت آخر روزهای چهارشنبه اجرا خواهد شد، اما اجرای به موقع آن به برنامه‌ریزی‌های اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها نیز بستگی دارد.

این مسئول در پایان عنوان کرد: دانش‌آموزان، نسل آینده این جامعه هستند و ضرورت برنامه‌ریزی ایجاد چنین برنامه‌هایی موجب می‌شود تا آنان در مسئولیت‌های آینده خود در امر بهداشت و درمان و سلامت از دغدغه کمتری برخوردار باشند.
:
:
:
آخرین اخبار