تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۰۷۶۴
تعداد نظرات: ۱۶۷ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساعت کار ادارات استان خوزستان تغییر یافت / تعطیلی پنج شنبه ها لغو شد
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خوزستان ساعت كاري تمام دستگاه‌ها و موسسات را در نیمه دوم سال اعلام كرد/ ساعت شروع و پایان کار ادارات استان خوزستان از روز شنبه پنجم مهر ماه تغییر خواهد کرد
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خوزستان ساعت كاري تمام دستگاه‌ها و موسسات را در نیمه دوم سال اعلام كرد.

علي عماد اظهاركرد: با استناد به تصويب‌نامه هيات وزيران ساعات كار در كليه دستگاه‌ها و موسسات از پنجم مهرماه براي اجرا ابلاغ شده است.

وي افزود: براساس اين بخش‌نامه ساعت شروع كار اداري در استان در روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 14:30 و روزهاي پنج‌شنبه 7:30 تا 13:30 است.

عماد تصريح‌كرد: همچنین ‌ساعت حضور كاركنان بانك‌ها در محل كار 7 صبح و ساعت شروع ارايه خدمات بانكي به مشتريان ساعت 7:30 دقيقه تعيين شده است.

وي عنوان‌كرد:‌ ساعت شروع و پايان كلاس‌هاي درس نیز در اوقات صبح و بعدازظهر با نظر مسوولان سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه‌هاي استان تعيين خواهد شد.

عماد ادامه‌داد: ساعت شروع كار در شركت‌هايي كه مجاز به تعطيل روز پنج‌شنبه هستند همانند ساير دستگاه‌هاي اجرايي استان و با رعايت ساعت كار مقرر در هفته خواهد بود.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خوزستان گفت: ساعت شروع و پايان كار در واحدهاي توليدي، صنعتي، صنفي، خدماتي و موسسات درماني با رعايت مقررات مربوطه براساس شرايط كار از سوي دستگاه‌ها و مسوولان مربوطه تعيين و اعلام مي‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ ساعت كار مشاغل سخت و زيان‌آور و ساير موارد قانوني همچنان به قوت خود باقي است.
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶۷
کارشناس
|
Finland
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
8
47
خیلی مسخره شد متاسفم برای نظام اداری این استان
یک کارمند
|
Finland
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
4
39
چرا پنجشنبه رو تعطیل نکردند؟
استان خوزستان شرایط خاصی رو داره
برای خانمهای کارمند شرایط خیلی سخت شده
لطفا آقای مقتدایی پنجشنبه رو تعطیل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
5
23
خدا قوت بدتون اگه روز جمعه هم کار باشه خیلی بهتر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
6
31
برای استا نداری متاسفم .کمی بفکر مردم باشید
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
7
38
آقا اگه ما نخواهیم پنجشنبه ها بریم سر کار کیو باید ببینیم
بابا حاضریم تا 4و5 عصر بمونیم ولی آخر هفته در کنار خانواده باشیم دولت قبلی بیشتر به فکر کارمندا بود انصافا...
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
50
21
عالی شد که پنج شبه ها ادارات دیگر تعطیل نیستند چون تعطیلی پنج شنبه ها چهارشنبه ها را هم به تعطیلی کشانده بود وبسیاری از کارکنان ادارات اداره برایشان هتل شده بود متاسفانه
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
ان وقت شما کجا مشغول بکار هستید - حتما مغازه دار هستید و تا 9 صبح خواب تشریف دارید - خیلی کم لطف و بی انصاف هستید
کارمند
| Finland |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
100% شما نمیتونین یک کارمند باشید، و حتما تعطیلی شما کل هفته است،و براتون فرقی نمیکنه تعطیلات رسمی کی باشه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
تو برو زیر لحافت بگیر بخواب عزیزم! جیش بوس لالا !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
داری چرت میگی دوست عزیز!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
10
24
خیلی مخالفیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
5
5
مگه پنج شنبه ها ادارات خوزستان تعطیل نیست؟
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
4
28
اين كار فقط باعث افزايش هزينه هاي ادارات و كارمندان ميشود حداقل يك نظر سنجي مي كرديد
واقعا كشور شده آزمايشگاه براي بعضي ها انگار قانون شخصي شده
مهران
|
Finland
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
3
26
بد نبودبه نظر سنجی سال قبل احترام میگذاشتید حالا دوباره بچه هاپنج شنبه تعطیل شدند پدر مادرها میرن سرکار-همه کارشناسی های قبل الکی بود-بالاخره اینجا خورستان دیگه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
7
23
باید به استاندار ومعاونانش به خاطر ارائه این ایده نو دست مریزاد گفت .ای کاش برای این کارشان یک توجیه منطقی داشتند وآن را برای روشن شدن اذهان کارکنان مطرح میکردند وقبلش یک نظر خواهی می کردند . قطعاً 99.99 درصد ازکارمندان بااین برنامه موافق نیستند وتاثیر منفی برروند کارشان حواهد گذاشت .
گدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
3
24
اقای عماد شما فکر حقوق کارمندات باش که از اول سال به بهانه های مختلف کسر میشود باشد تا کی باید قرض گرفت
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
7
2
جناب اقای عماد تشکر می کنم . پارسال ما کارمندان با تایم اداری ساعت 7.30الی 16.00 به علت نخوردن نهار اذیت می شدیم وواقعا" سبب تحلیل قوای جسمانی ما کارکنان ادارات شده بود . ولی الان تایم اداری بسیار خوب شده است. وهمین امر سبب خدمات رسانی بهتر به مردم شهیدپرور خوزستان خواهدگردید.مرسی
پاسخ ها
کارمند
| Finland |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
ببخشید مشکل کارکنان کل ادارات استان این نیست که شما نمیتونستین با خودتون نهار ببرید سر کار و در تایم نهار میل بفرمایید!!!!!!!!
حتما به یه برنامه ریزی احتیاج دارین!
حسین
|
Finland
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
9
4
ای ول . بلاخره این تبعیض بین کارمندان زحمتکش بانکها و سایر کارمندان عموماً تن.پرور اکثر ادارات که زورشون میاد کار مردم و راه بندازن و.. برداشته شد.
دستشون درد نکنه
پاسخ ها
آریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
اونوقت شما کارمندای بانک از کی کارکن شدید ؟ شما که زورتون میاد زیر دسته چکهای مردم رو با شماره زن ، شماره حساب بزنید و مردم رو مجبور به درست کرده مهر شماره حساب می کنید ؟
کارمند
| Finland |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
با سلام ، واقعا متاسفم برای یک کارمند بانک!!!
شما از طرف خودتون میتونید نظر بدین و از الفاظ زشت برای کارمندان زحمتکش استان که اگر 2 روز در هفته تعطیل هستند، حقوق و مزایاشون هم به اندازه 3 روز در هفته شما نیست!!!!! بهتره کمی روی حرف و اطلاعاتتون مجدداً فکر کنید...
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
1
6
واقعا واسه خوزستانيا واستاندارى متاسفم.جناب استان دار خواهشا به يك سؤالي جواب بدين.(((((چرا تهران بأيد تعطيل باشه و خيلي جاهاي ديگه ولي خوزستان نه و اينكه قدرت تصميم گيري نداره؟؟)))
بيچاره
|
Kazakhstan
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
1
5
آقاي مقتدايي بنده يكي از طرفداران شما بودم چون به فكر مردم و كارمندن بوديد ولي امروز شوكه شدم كه شما اين دستور را داده ايد به جايي كه كارمندها بيشتر به خانواده ها نزديك كنيد شما هر چه بيشتر داريد آنها از خانواده دورتر مي كنيد .
فرزند شوش
|
Finland
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
1
4
کاش فکر خانواده بودند روزهای ۵ شنبه و جمعه ما کنار خانواده و کارهای عقب مانده زندگی رو انجام می دادیم آقای مقتدایی دست شما درد نکنه ما کارمندهای ساده توانایی خرید ماشین اروند رو نداریم و توانایی داریم ۵ شنبه رو با خانواده بگذریم کاش تجدید نظر کنند
دانشگاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
2
6
متاسفانه اقدام استانداری در لغو تعطیلی پنجشنبه اقدامی نادرست بوده و باعث افزایش سطح نارضایتی شدید کارمندان ادارات و سازمان های مشمول این بخشنامه می باشد و بی شک منجر به افزایش هزینه ها و کاهش راندمان کاری می شود تهرانی ها بیش از 30 سال است که روزهای پنجشنبه تعطیل هستند اما کسی متعرض آنها نمی شود کاش حد اقل این امتیاز را برای خوزستانی ها نگه می داشتید از استاندار محبوب استان می خواهیم که این بخشنامه لغو نماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
1
4
آقا شدیدا مخالفیم.. مگه تهرانیا خونشون از ما قرمزتره که پنج شنبه رو تعطیلن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
1
4
آقای مقتدایی از شما بعید بود این چه تصمیمی بود که گرفتی.؟ اصلا با کیا مشورت میکنی که به این نتایج میرسی ؟
نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
1
4
باسلام خدمت شماواقعا متاسفم برای مسولین استان .حقوق هاراکه کم کردن.تازه فکرکردیم شدیم مثل کشورهای مدرن که تعطیلات آخرهفته داریم که اونم برداشتن.آقای مقتدایی روزجمعه هم بگوبیایم سرکاریه پولی هم بدیم که منتی نباشد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
7
4
دستتون درد نکنه اداره جات دولتی از صبح که میان سرکار فقط یک ساعت کار مفید انجام میدن وبقیه وقتشون رو بازی بازی تموم میکن خدا نکنه کار اداری داشته باشیم خونمون تو شیشه می کنن فقط تو فکر صحبانه خوردن موبایل بازی جیم فنگ شدن از کار ................................. بعد انتظار دارن پنج شنبه ها هم تعطیل باشن واقعا دستتون درد نکنه اگه تعطیلی پنج شنبه ها رو بردارید
پاسخ ها
amir
| Finland |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
برادر من واقعا خیلی برای این جور فکر کردن شما متاسف هستم یا تا حالا فقط تو مغازه مبارک تشریف داشتید و تا ساعت 9 صبح خواب تشریف داشتی و کیف کردی و خبر از وضعیت کارکردن تو ادارات نداری
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
5
واقعا متاسفم برای مملکت خودمون. کجای دنیا اینقدر تایم کاری بی ثبات و میلی اعمال میشه؟؟؟؟ برای یک بار یه ساعت کاری بذارید که هیچوقت تغییر نکنه. مگه ما کارمندای دولت موش آزمایشگاهی هستیم که هر وقت برق کم شد ساعت کاری ما رو جابجا میکنن. مدارس شروع به کار کنن تایم ما عوض میشه. تابستون میشه باز هم ما بدبختا باید ساعت کاریمون عوض بشه.
به خدا خنده داره. مملکت رو کی داره اداره میکنه من نمیدونم!!!!!؟؟؟؟؟؟
ایرانی مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
4
آقای استاندارمحترم لغوتعطیلی5شنبه مگرسودی هم داردبه جزء زیان ماکارمندان بخت برگشته خوزستان بالای90درصداهل روستاهاوشهرستانهای اطراف هستیم ودوروزآخرهفته رابرای سرکشی ومراسم شادی وفاتحه استفاده می کنیم ودراین استان مثل تهرانیهابرای تفریحات سالم به تفرجگاههانمی رفتیم وحالاهرهفته بایدازمرخصی استفاده کنیم اگروجدان وانصافی وجودداردماراهم آدم حساب کنیدولطفاتجدیدنظربفرمائیدوخودشمامی دانیدمادراین استان هیچ امیدواری نداریم مارابیشترناامیدنکن وماراازاین استان مظلوم فراری ندهید.ماهم مسلمان،انسان وایرانی هستیم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
5
خیلی بد شد که دیگه تعطیل نیست.مگه ما ادم نیستیم خوب یه نظر خواهی میکردید
سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
6
اي كاش كار كارشناسي دقيق انجام ميشد
ما منتظر علت لغو تعطيلي پنجشنبها از سوي استاندار با دليل منطقي هستيم
وحتما ايشان به نظرات كليه مردم اعم از اداري و غير اداري حتما احترام بگذارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
4
سلام
در جلسه ای که حدود 20 روز پیش در استانداری باحضور بیش از 200 نفر از کارمندان و مدیر کلها و معاونیین ادارات استان جهت تقدیر از کارمندان نمونه استان برگزار شد استاندار محترم با بیان اینکه استان در شرایط بد اب و هوایی قراردارد و جهت تحکیم پیوند خانواده و ایجاد امکان زمان بیشتر برای خانواده ها و کارمندان تعطیلی پنج شنبه ها برقرار می ماند که متاسفانه ایشان نتوانستند بر روی حرف خود بمانند و بدون نظر سنجی و براساس برخی حرفها از جمله سختی کار بانوان و ... این طرح را لغو کردند.
پس از این به بعد باید منتظر تغییر مواضع در استانداری باشیم احتمالا خبر بعدی لغو تردد خودرو های اروندی!!!!!!!!!!!!!
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
3
لطفا با دید باز تصمیم گیری کنید نه بر اساس تعصبات و سلائق شخصی و حزبی. این کار مستقیما بنیان خانواده رو تحت تاثیر قرار میده ولاغیر.به امید رسیدن به این چنین دیدگاهی
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
2
2
کاشکی جناب عمادکمی به حال پرسنل استانداری توجه میکردن که چندین ماه است ازحقوقشان کم میشودودرحال حاظرنیزیک حق بنام تعطیلی آخرهفته رالغومیکنند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
3
با اين وضعيت اقتصادي كشور و تعطيليه پروژه ها، لغو تعطيلي فقط باعث كاهش راندمان كاري كارمندها و افزايش هزينه هاي مصرف انرژي ميشه.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
میگم اگه این تکنیک آزمون وخطا نبود چه میشد .دولت قبلی دورکاری را مطرح کرد دولت فعلی معتقده کارمندان بایستی هرروز پشت میز کارشان باشند . درهمین استان خوزستان بسیاری ازدستگاهها برای این قانون تره هم خرد نمی کنند وپنج شنبه ها کماکان تعطیل هستند ولی درنهایت استاندار دراین یک سال بالاخره یه کاری کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
3
آقای مقتدایی شما دیگه چرا؟ کارمندان موش آزمایشگاهی نیستند که...بعد از کلی کش و قوس سال قبل پنجشنبه ها تعطیل شد و ما تقریبا تمام کارهای غقب افتاده خارج از خانه رو در این روز انجام میدادیم...مگه ملاک میزان ساعت کاری در هفته نیست؟ خب روی روزهای دیگه تقسیمش می کردید...آخه تا کی آزمون و خطا
ناشناس
|
Finland
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
3
انشاالله میریم اصفهان هم مسئولینش عقلایی ترن هم پنج شنبه ها با همون توجیهی که استاندار قبلی خوزستان تعطیلش کرت تعطیله ضمنا آقای عماد عزیز تعطیلی پنج شنبه ربطی به هیات وزیران نداره و در اختیار استانداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
3
آقای عماد که بچه مدرسه رو ندارد
همه کارشناسان علت تعطیلی پنجشنبه ها را حفظ بیت المال و کاهش هزینه های دولت و بخصوص انرژی میدانند
و جنبه اجتماعی و فرهنگی , در کنار هم بودن خانواده و نگهداری خانواده از فرزندان و .....
از استاندار فهیم و با درایت خوزستان انتظار میرود در این خصوص یک نظر سنجی ارایه میدادند تا مشکلات مردم چند برابر نشود
انشاالله آقای استاندار تجدید نظر بفرمایند..........
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
1
دست شما درد نکنه با این کارت یه عالمه نفرین برا خودتون پیش خرید کردید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
4
با سلام اقای استاندار تا کی ما باید خلاف جهت استان های دیگه حرکت کنیم مگه غیر از استان های دیگه ایم. چه فرقی با اون تهرانی داریم که توی تهران نشسته و شرایط بد آب و هوایی ما و کمبود های ما رو نداره ولی پنج شنبه هاش تعطیله . بس نیست این همه ظلم به خوزستانی ها . خوبه خودتونم خوزستانی هستید. والا به خدا دولت قبل اینقدر فشار به کارمندان نمی اورد. خود مردم دارن به زور اموراتشونو میگذرونن شما دیگه بار اضافه نکنید به مردم با تصمیمیاتتون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
4
ماشالله به تدبیر مدیران استان دولت تدبیر و امید بس که توی این مدت تدبیر دیدیم کیف کردیم تاسف داره استاندار مثلا خوزستانی
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
4
این کار ظلم به کارمندها و خانواده های آنهاست.کارمندی که تمام طول هفته خود را صرف خدمت به مردم و هم استانی ها می کنه نباید یک روز هم کنار خانواده ش باشه و به نیازها و کارهای خانواده ش برسه؟؟؟ می مونه یک روز جمعه که همه از یک هفته کاری یا تحصیلی خسته هستند و تا ظهر را خواب و استراحت پر میکنه.می مونه دو ساعت غروب جمعه. یه کم هم به فکر این قشر جامعه باشید اقای استاندار
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
3
ای بابا ای بابا ای بابا

آقای مقتدایی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
3
به جای اینکه استاندار فکر گرفتن امتیازات برای استان باشه داره امتیاز میده. آقای استاندار بد نبود به نظر مردم احترام میذاشتی .
هموطن
|
Finland
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
اعلام این خبر باعث ایجاد موج منفی و نارضایی شدید به خصوص بین کارمندان دارای فرزند کوچک مادران و افرادی که از این فرصت برای ادامه تحصیل استفاده می کردند شده.
ای کاش......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
3
آقای استاندار بذار مردم در مورد کارشون تصمیم بگیرن به نظر مردم استانت احترام بذار
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
بسیارمخالم بااین طرح بچه ها توخونه والدین برن کارحداقل بامدارس هماهنگ می شدند.پاسخ به استانداری انشاءالله توانتخابات
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
آقای استاندار نظر مردم چه نقشی در تصمیمات شما دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
2
3
مخالفیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم با تعطیلی پنجشنبه
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
بی خیال همکار عزیز شرکت نفتی که یک عمر خودت پنج شنبه ها تعطیلی
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
3
ای وای دیگه بچه ام من نمیبینه چه وا کنم یتیم گپ ابو
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
به جاي نظر دادن طومار جمع كنيد و اعتراض كنيد . شايد گوش شنوايي باشد .
جگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
با کسی نیست به فکر کارمندا باشه شدیم گوسفند قربانی هر کی برسه یه تیکه می بره
پنجشنبه هم سهم استاندار جدیدمون است .ولی حق وحقوق هیچی.
خوزستانی غیر کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
3
1
متاسفانه مدتهاست در کشور ما فرهنگ کار کردن و خوب کار کردن کمرنگ شده و باز هم متاسفانه دولت قبل با اتخاذ شیوه های عوام پسندانه به این مشکل دامن زد. اتفاقا در استان ما بدلیل گرمای طاقت فرسای آن، باز نگه داشتن ادارات تا ساعات 3 یا 4 کاملا بیفایده است و بجای آن بهتر است روز های پنجشنبه ادارات فعال باشند. البته مطمئنا این امر به مذاق همشهریهای کارمند ما خوش نخواهد آمد اما بهتر است همه ما اول مصالح جامعه را در نظر بگیریم و بعد خوشایند فردی خود را.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
خوزستانی غیر کارمند و احتمالاً بازاریی که تا ساعت 9 صبح خوابه . تا ساعت 12 مغازه ، بعد از ساعت 6 عصر تا 10 شب مغازه ست .!!!!!!!!!
amir
| Finland |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
یقنا شما مغازه دار هستید و صبح یا ببخشید دم ظهر تشریف می برید مغازه و خبر از حال کارمندان دولت ندارید بله معلومه که خوشتون نمی اید
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
2
خودشون می گن صرفه جویی کنید در مصرف آب و برق
بعد پنج شنبه هارو کار اعلام میکنند که مصرف بالا بره؟؟؟؟؟؟؟
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
سلام
دولت تدبیر و امید با این کارها همه را ناامید کرد .
این چه تدبیری بوده که استاندار و معاونینش انجام دادن .
واقعا پنجشنبه ها کار خاصی انجام نمیشد و هزینه های اضافی دولت را کم کرده بود که با این کار مجدد هزینه زیاد و کارمندا دلسرد میشن .
شوشتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
2
0
واقعا دلم برای احمدی نژاد واستاندارش تنگ شده
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
خدا پدر آقای سید جعفر حجازی را بیامورزد .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
متاسفم به خاطر این تصمیم حساب نشده... دست مریزاد. خسته نباشید.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
2
1
درود بر استاندار و آقای عماد ، از شما ممنونیم که تعطیلی پنجشنبه ها رو حذف کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
چرا به فكر كارمندها نيستن.و بدون نظر سنجي از اونا تصميم مي گيرن ؟ما فقط حقوق خشك و خالي ميگيريم بدون اضافه كار و ساير مزايا حالا بايد تعطيلي پنج شنبه را هم از دست بديم. واقعا تاسف باره
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
البته فکر کنم آقای استاندار قبلا شرکت نفت تشریف داشته و با این تعطیلی پنج شنبه های ادارات دولتی ، آقایون شرکت نفتی به کارهاشون در روز پنج شنبه نمی توانستند برسند لذا با این کار کمک شایانی به دوستان شرکتی خواستند بکنند . و باز هم همان آرزو همیشگی که ای کاش من یک شرکت نفتی بودم
کارمند 2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
با اینکه به این دولت رای دادم ولی مثل اینکه آقایون فقط قراره مصوبات دولت قبلی رو لغو کنن . کاری به خوب و بدش هم ندارن . این تعطیلیه پنج شنبه ها باعث شده بود وقت بیشتری واسه خونواده گذاشته بشه تازه پنج شنبه ها بچه های مدرسه تعطیلن . آقای عماد آقای استاندار شما و امثال شما که ازاین دغدغه ها ندارید ما بدبخت بیچاره ها چرا باید چوب بی تدبیری شمارو بخوریم.
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
باید دید اقایون که به استاندار در این خصوص مشورت دارند شرایط زندگی شون چطوری بوده که تعطیلی پنج شنبه ها باب میلشان نبوده و این تغییر را به استاندار دیکته کرده اند و البته نظر همه کارمندان که از این تعطیلی رازی بودن هم برای آنها ارزشی نداشته است
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
با سلام
حداقل کاری که استانداری باید می کرد یک براورد از وضعیت موجود است و هزینه هایی که برقراری کار در روز پنجشنبه از لحاظ ترافیک , انرژی و غیره به بار می اورد, ضمنا کارمندان بسیاری از کارهای خود را می توانستند در روز پنج شنبه انجام دهند , ضمنا برخی ادارات و شرکتها کماکان پنج شنبه ها تعطیل هستند ویا مثلا استان تهران چرا باید پنج شنبه تعطیل باشد و ما نیستیم حال آنکه بار کار اجرایی بر دوش استانها است, استاندار محترم دلایل بسیار زیادی داشت تا بتواند این وضعیت کاری را ادامه دهد ازجمله اینکه استاندار سابق مجوز تعطیلی پنج شنبه را از هیئت دولت گرفته بود لذا ما امیدواریم درپی این تصمیمات که مطمئنا موجب نارضایتی بسیاری از کارمندان که بخش مهمی از این جامعه را تشکیل می دهند شده است کارها کارشناسی باشد نه آمون وخطا با تشکر یک کارمند
یک کارمند
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
واقعاً این استانداری خوزستان دیگه شورشو درآورده. معلومه چه خبره توی استانداری؟ یعنی یک ذره به این کارمندان متاهل بچه دار فکر نکردند که این تصمیم رو گرفتند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
مخالفم
رييس زاده عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
راستي بر اساس كدام تحقيقات ميداني و كار كارشناسي تصميم به اين كار گرفته اند؟ اگر تعطيلي 5 شنبه بد است چرا در تهران روز 5 شنبه تعطيل؟در تمام دنيا كارمندان حداقل دو روز در هفته تعطيل هستند . واقعا جاي بسي تاسف است كه استانداري خوزستان به تعداد روزها كاري فقط مي انديشد ديگر كيفيت و كارايي كار كارمندان را غافل است راستي نبايد نگرش كارمندان هم در اين تصميم گيري دخيل باشد؟به نظر اين حقير اين صورت قهري برخورد كردن با كارمندان است حرمت نگذاشتن به انها و خانواده انهاست....كاش اين دوستان چگونگي مرخصي در ديگر كشورها را مطالعه مي كردند يا حداقل مطالعات و تحقيقات شوراي عالي انقلاب فرهنگي را در خصوص تعداد روزهاي مرخصي در ديگر كشورها را مي خواندند تا متوجه مي شدند كه ايران بعد از كشور يمن كمترين تعطيلات را دارد اين دوستان فقط و فقط بر اساس نظرات شخصي خود تصميم گرفتند نه بر اساس پايه و اساس كارشناسي متاسفانه در اين خصوص هيچ معياري در نظر گرفته نشد اگه هم چنين باشند بايد به ما نشان دهند بر اساس كدام تحقيق و مطالعه ميداني تعطيلي 5 شنبه براي استان مضر و هزينه بردار است كه من فكر مي كنم برعكس عدم تعطيلي 5 شنبه ها هزينه برتر و موجب نارضايتي بيشتر است ضمنا هم پايتخت و هم بسياري از نهاد ها و سازمانها در همين استان رد روز پنجشنبه تعطيل مي باشند چرا؟ اين خود يك پارادوكس و يك تناقض غير قابل هضم مي باشد...
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
اقای ناشناس که میفرمایید ادارات هتل شده گویا خیلی دوست داشتی کارمند بشی و استخدامت نشدی که اینجور با عطش اظهار نظر میکنی...
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
1
آقاي استاندار چرا نظر مردم براي شما مهم نبوده؟؟؟؟؟
مگه راي ندارند. شما حداقل به آمار و ارقام مراجعه ميكرديد متوجه مي شديد كه تعطيلي روز پنج شنبه چه نكات مثبت اقتصادي و روحي داشته، كاش خود خواهانه تصمميم گرفته نميشد. اميدوارم استاندار محترم نظر خود را اصلا نمايند
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
1
5شنبه ها اومدن سرکار جزاینکه از کارهای خونه وتحصیل عقب می افتیم هیچ مزیت دیگه ای نداره .بعد هی تبلیغ می کنن برای کانون گرم خانواده!وقتی مردم مشکل دارن وبه خونه زندگی شون نمی رسن خواه ناخواه سر زندگی خانوادگی شون تاثیر میذاره. بابا خودتون می بینید مردم اعصاب ندارن کمتر با اعصاب مرد بازی کنید .والله خوبیت نداره !
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
واقعا همه چی مال تهرانی هاست و بس مگه شرکت نفت تعلیل نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
1
خیلی موافقیم با رفتن سر کار کم شدن تایم کاری در هر روز
پاسخ ها
amir
| Finland |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
حتما مجرد تشریف دارید و برای شما مهم نیست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
1
واقعان که یکم هم به فکر خانواده ها باش اقای استاندار این دو سالی که تعطیل بود مگه چه شده بود حالا برای 4 ساعت کار تو پنج شنبه باید دوباره از خانوادها بگذریم خواهش درستش کنید اقایون محترم حاضریم تا 5 هم بمونیم سر کار ولی پنج شنبه تعطیل باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
آقای استاندارمحترم ای کاش نظرسنجی میکردیدبعدبخشنامه میدادید. مگرماچه فرقی بااستانای دیگرداریم بغیرازاینکه آب وهوای بدتری داریم خواهشن کمی به فکرماهم باشید شرکت نفت ملی حفاری مخابرات آبوبرق ...همه پنج شنبه ها تعطیلند ... وای برشما که فقط دوروبرخودرامیبینیدو حتما خانم های استانداری به تعطیلی پنج شنبه اعتراض داشته اند که آن را برای همه تجویز کردید...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
اینم از کارای خوب استاندار هست یعنی با کار در پنج شنبه خوزستان اباد میشواد ای خدا
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
وای پس رسما زندگی رو تعطیل کنیم بیایم سر کار
آخه مگه میشه؟
حسام الدين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
براي مني كه بيكارم فرقي نميكنه ،
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
ما کارمندان دانشجو هیچ وقتی برای درس و دانشگاه نداریم.یعنی ترک تحصیل کنیم؟
زمانی
|
Finland
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
تبریک خدمت استاندار واقعا بجای فکر کردن برای آسایش کارمندان وحقوقشون اومدن یه روز به روزای کاریشون اضافه کردن
صد رحمت به دولت قبلی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
باسلام . اول نظر سنجی می کردین بعد لغو تعطیلی انجام می دادین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
يكم به فكر مردم و خانواده ها باشيد. آرامش و كنار خانواده بودن رو از مردم گرفتيد با لغو تعطيلي.
کارمند شهرداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
جناب آقای مقتدایی واقعا به پرسنل و شرایطشون فکر کردید و این تصمیم گرفتید؟؟؟؟؟
ما کارمندان شهرداری بخوصص بانوان با این طرح و ساعت مخالفیم.
فرزندان کوچک و دبستانی ما روزهای پنجشنبه تعطیل هستند و در منزل باید تنها باشند. بجر این وقتی دو روز تعطیل بود با نیرو و توان مضاعف روز شنبه سرکار حاضر میشدیم اما الان خستگی روزهای کاری و فعالیت خانه در روزهای جمعه انرژی برایمان نمیگذارد.
خواهش میکنم مجددا بررسی کنید.
باوي
|
Finland
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
اقاي استاندار:تو كه قول داده بودي با ماشين هاي اروندي بريم ديد وبازديد حالا پنجشنبه راازتعطيلات حذف كردي .متاسفم........
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
مخالف لغو تعطیلی پنج شنبه ها هستم فکر کارمندهای خانم هم باشید
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
واقعا کسی میتونه با ماهی900 تومان وچندتا قسط زندگی کنه پول کاروند بیچاره رو بدهید لطفا
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
آقاي استاندار به فكر خانمها وآقايان كارمندي باشيد كه تنها تعطيلات آخر هفته ميخواهند آسايشي در كنار فرزندانشان داشته باشند ...
بينام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
1
دم اين دولت گرم .اين كارمندا ارباب روجوع رو خيلي اذيت ميكنن .بنظرم جمعه ها هم بايد بيان سركار .دست دولتمون درد نكنه
پاسخ ها
amir
| Finland |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
نمی دونم کارمندان دولت چه هیزم تری به بعضی ها فروختن که هر کاری می کنند بقیه از انها راضی نیستند / راستی چند درصد مردم از مشاغل آزاد و نوع برخورد آنها راضی هستند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
این کار باید انجام میشد چون از مصوبات دولت قبلی بوده و اینها باید باهاش مخالفت کنن چه خوب چه بد مثل ساعات کار ماه رمضان... به به
خسته نباشي استاندار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
ما دانشجو هستيم و بر اساس تعطيلي پنج شنبه برنامه ريزي كرديم و كلاس گرفتيم. حالا يادشون اومده اين مصوبه رو لغو كنند؟ واقعا براي استاندار و مسئولين ذيربط متاسفم كه براي وقت و برنامه ريزي مردم اينقدر احترام قائلند
كارمند
|
Finland
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
آقا شما را به خدا يه فكري به حال ما مادران كارمند بكنيد مهدهاي كودك كارشان با آموزش و پرورش است و روزهاي پنجشنبه تعطيلند. ما بايد بچه هايمان را روز پنجشنبه كجا ببريم. چرا تصميماتتان اينقدر ناهماهنگ و غير كارشناسانه است؟ چرا اينقدر ما را آزار روحي مي دهيد؟؟؟؟!!!
کارمند
|
-
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
رای خودتون رو با ... عیب نداره چهره واقعی شما هم نمایان شد
خیر خوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
آقای استاندار ما خوزستانیها باید روز خوش نبینیم ی امتیاز به ما دادند شما میخوای بگیرش. بذار ما هم حداقل تو همین ی کار مث تهرانی ها باشیم شما را به خدا بعد از نظر سنجی کلی به نظر سنجی عمل کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
از آقای مقتدایی استاندار محترم و سخت کوشش استان خوزستان چنین تصمیمی بعید بود لطفاً تجدید نظر بفرمایید .
بماند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
این هم از خاکهایی است که همیشه بر سر خوزستانیها می ریزد ...!کاش می فهمیدیم آخرش کلید تعطیلی پنجشنبه در دست کیست؟؟؟؟....
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
به نظر من اگر تنها شامل خوزستان می شود ظلم آشکار به مردم و بویژه قشر کارمند می باشد ، مگر خوزستانیها موش آزمایشگاهی هستند که باید همیشه در معرض ازمون خطاهای مسئولین باشند ؟....
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
خوزستانی ها چه بدبخت هستند که روز خانواده هم ندارند همه چی برا تهرانی هاست. ماکه هیچ امکاناتی هم نداریم.
زهره مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
خواهش میکنم پنج شنبه هارو تعطیل کنید ما خانم های متاهل خیلی کارمون سخت میشه. لطفاً درک کنید. خواهشاً درک کنید.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
1
2
مگه شهر های دیگه مثل تهران روز های پنج شنبه تعطیل نیست واقعا برای این استان و استان دارش متاسفم که هروز یه نظر جدیدی می ده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
هرچی بلاست سر ما خوزستانی ها میاد
شدیم موش آزمایشگاهی
گردوخاک اول مال ماست!
بی آبی اول مال ماست!
گرما اول مال ماست!
کلا توو همه چی ما نفر اولیم!
تبریک میگم آقای علی عماد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
کارمندان عزیز خوزستانی شما کار کنید منابع بدید مرکز نشینها حالش ببرند
خانم کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
ظاهرا دولت تدبیر و امید هم تنها کمیت براش مهمه نه کیفیت!!! مثل دولتهای....
یک سوال منطقی مسئولین:
آیا شما حاضر هستید خانم شما به عنوان یک کارمند روز 5شنبه هم سر کار برود؟!! پس نقش تربیت فرزندان و .... در این نظام اسلامی چی مشه؟؟؟؟
لطفاً نگین خب نره!!! چون بالخره بعد از این همه درس خوندن و گرفتن مدرک فوق لیسانس از بهترین دانشگاه ایران نمیتونه که مدرکش بذاره تو تاقچه خاک بخوره... اینجوری بضرر خود مملکت هم هست چون از پول بیت المال براش خرج شده دیگه !!!

به جرات میگم اگه پنج شنبه ها تعطیل نباشه بازدهی از اینی هم که هست پایین تر میاد...
امیدوارم گوشی شنوا هم باشد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
3
استاندار محترم
بهتر است برای رفاه حال کارکنان ساعت کاری کارکنان را کم کنید تا ضرر مالی دولت کم شود نه اینکه تعطیلی پنج شنبه را لغو کنید چون این 44 ساعت کار در طول هفته به اندازه لازم بازدهی ندارد و بیشتر اوقات کارکنان به دلیل زیاد بودن ساعت کار حال کار کردن ندارند فقط ضرر مالی برای دولت دارند
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
2
بلاخره بایددیده بشن
عطازان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
6
اي كاش در نيمه دوم سال كه تازه هواي استان خوب ميشه و تازه امكان بيرون رفتن براي شهروندان خوزستاني بوجود مياد ، اجازه ميدادن مردم اندكي تفريح هم داشته باشن . تابستونها كه با وجود گرما مردم امكان بيرون رفتن ندارن . آقاي استاندار زندگي دشوار مردم رنج ديده خوزستان رو دشوار تر نكنيد لطفا
حسین40
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
9
0
به دلیل پایین بودن راندمان کاری در استان خوزستان نباید پنچشنبه ها تعطیل باشه تو ژاپن از ساعت 6 صبح میان تا 8شب کار میکنن
پاسخ ها
amir
| Finland |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
ان وقت میشه لطف کنید بفرمایید دیگه چه چیز ما شبیه ژاپنی ها هست / بهتر نیست ما شبیه تهرانی ها خودمان بشیم تا ژاپنی ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
در ژاپن ساعت کاری از ساعت 8/30 صبح شروع می شود و تا 4 عصر ادامه دارد و جوری برنامه ریزی کردن که مدارس زودتر از ادارت باز شوند و دیرتر از ادارات تعطیل شوند تا خانواده ها بتواننند فرزندان خود را به مدرسه رساننده و بهد به سر کار بروند و بعد از تعطیلی از ادراره از مدرسه خارج نمایند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
ژاپن حقوق 100 برابر بیشتر از ماست
باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
واقعایه ....دراین ادارات خوزستان مشغول به کارهستند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
جناب استاندارمحترم خواهشمندم به نظر کارمندان احترام بگذارید.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
انصافا ادارات که خداییش کار سختی نمیکنن و این حق مردمه که پنج شنبه ها هم کاراشون انجام بشه و از شما خواهشمندم که این پنج شنبه رو رسمی کنید بقول دوستمون چهارشنبه ها هم داشت یواش یواش تعطیل میشد
همایون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
تهرانیا پنج شنبه تعطیل چون بتونن راحت برن شمال
ماکه شمال نزدیکمون نیست بزار بمیریم
اخه فکر نکردی تهرانیها تو پنج شنبه و جمعه میرن دانشگاه و سطح سوادشونو میبرن بالا. اونوقت شما بااین اب و هوا. هی میگید چرا درخواست انتقال نیروی متخصص از استان زیاده
خوب کارمند میره استان تهران با اب و هوای خوب .امکانات خوب.تعطیلی خوب.دسترسی خوب به کل کشور ...
....فقط زروشون به خوزستانیا میرسه
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
کارهای شخصی رییس های بعضی ادارات و مدیران آنها را که رانندگان آنها انجام میدهند پس دیگر دغدغه مرخصی شخصی گرفتن و خرید روزانه منزلشان را ندارند بنابراین برای آنهایی که تصمیم میگیرند که پنجشنبه ها تعطیل باشد یا نباشد ، برای اونها هیچ فرقی نمیکند. این کارمندان و کارگران رده های پایین ادارات و شرکتها هستند که بیشترین استرس و ناراحتی های روزانه به آنها وارد می آید به خصوص خانمهای شاغل.برای استاندار متاسفیم که همچین مشاورانی در کنارشان دارد.
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
با سلام و احترام و تشکر مخصوص از استاندار محترم واقعا کارخوبی کردن که این دستور را دادند دستشون درد نکنه هرروز تعطیلی چه معنی داره ؟ما که خیلی خوشحال شدیم.
من کارمند
|
Finland
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
کارمندی انسان رو از همه چیز میندازه. یه 5 شنبه بود که میتونستیم به کارای عقب افتادمون برسیم اونم دود شد رفت هوا....
حسین
|
Finland
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
نظر شما در رابطه با کارمندان بانک هم همینه؟!!
همیشه بین کارمندان بانکها و سایر کارمندان در خصوص تعطیلی ها تبعیض گذاشته شده..
ظاهراً از نظر مسئولان کارمندان بانک نیازی به استراحت ندارن و آلودگی هوا هم روشون تاثیری نداره!!!
هموطن
|
Finland
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
متاسفانه عده ای با چنین تصمیماتی اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید را خدشه دار می کنند
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
بابا آقای مقتدایی همین ما بودیم یه پنج شنبه ........
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
2
واقعا جای تاسف داره برای مسولین استان.خوزستان با این همه مشکلات عدیده اعم از زیست محیطی و گرمای شدید ونبود امکانات حداقلی تفریح وسرگرمی .حداقل دلخوشی ما کارمندان همین تعطیلی پنجشنبه ها بود که همین دلخوشی رو هم ازماگرفتن.
بدون تدبیر این اقدام انجام شد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
اقايي كه ميگي تو ژاپن از 6 صبح تا 8 شب كار ميكنن چرا چيزاي ديگه رو مقايسه نميكني ؟ ايا كارمندا توي ژاپن وضعيت حقوق و رفاه وامكاناتشون مثل ماست؟ پس لطفا حرف بيخود نزنيد.
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
1
1
استاندار محترم
با سلام
كساني ... كه متاسفانه بيشتر به فكر ميز و صندلي خود هستند مي خواهند شما را پيش مردم بد نام كنند تا شايد فشار به شما بيشتر بشود وبه خواستهايشان برسند مي گويند تعطيلي را برداريد به نفع مردم است اما درونشان چيز ديگري نهفته است.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
اینکه 5 شنبه ها تطیل نباشه خیلی بهتره در عوض روزای دیگه ساعت 2:30 تعطیل میشید این یعنی میرید خونه ناهار گرم میخورید.ای کاش مدارس هم 5 شنبه ها باز بود.
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
با سلام به استاندار محترم

لطفا ساعات اداري را از ساعت 7 تا 3 بزاريد 5شنبه ها رو هم تعطيل كنيد .
با تشكر
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
2
راندمان کاری در استان خوزستان بخاطر ضعف مدیریت توی دولت حقوق پایین و مخارج بالا هست.حقوق،خرج کرایه خونه ،وامها،زن ،وسایل زندگی،معیشت ،خودرو دغدغه کارمندا شده.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
شکر خدا همه چیز تو خوزستان برعکس شده چون تازه داشت هوا خوب میشد و میخواستیم پنجشنبه ها در کانون گرم خانواده دنبال تفریح باشیم که ضد حال لغو پنجشنبه ها را به همون خبر دادند واقعاً خوشا به حال ما خوزستانی ها که در همه چیز اولیم
ناشناس
|
Finland
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
تمام کارکنان مخصوصا کارکنان زن مخالف تعطیلی روز پنجشنبه اند مگه ما آدم نیستیم خواهشمندیم تعطیلی سرجایش بماند آن از ساعت شش و نیم که توی تاریکی ومشکلات فراوان آمدیم سرکار اینم از تعطیلی پنجشنبه اصلا نریم خونه بمونیم تو ادارات
ناصر
|
Finland
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
مخالف 100٪
بهادر بساك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
2
پنجشنبه ها را تعطيل كنيد. وگر نه ....
عطارن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
آقاي حسين با احترام به نطرتون بايد عرض كنم بنده با شما كاملا مخالفم . دوست عزيز يكي از راههاي بالا بردن راندمان و بهره وري افزايش انگيزه از راه تشويق و افزايش خشنودي شغلي هستش . كارمندي كه نمام هفته رو درگير شغلش باشه و وقت استراحتي نداشته باشه قطعا در زندگي شخصيش دچار مشكل خواهد شد و خوا نا خواه اين درگيريها بر روي بهره وريش اثر منفي خواهد داشت .
عطارن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
آقاي حسين با احترام به نطرتون بايد عرض كنم بنده با شما كاملا مخالفم . دوست عزيز يكي از راههاي بالا بردن راندمان و بهره وري افزايش انگيزه از راه تشويق و افزايش خشنودي شغلي هستش . كارمندي كه نمام هفته رو درگير شغلش باشه و وقت استراحتي نداشته باشه قطعا در زندگي شخصيش دچار مشكل خواهد شد و خوا نا خواه اين درگيريها بر روي بهره وريش اثر منفي خواهد داشت .
کسری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
این نتیجه نه تنها رشدی در روند کار اداری ندارد بلکه مردم از ناراضی بودن این قانون بشدت کم کاری می کنند واز کانون گرم خانواده دور می شوند از مسئولین تقاضای تجدید این قانون را داریم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
الان که هوا خوب شده و می خواهیم خانواده را برای تفریح بیرون ببریم می خوان تعطیلی پنج شنبه را حذف کنن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
... بر این تصمیم نابخردانه
کارمند زن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
هیچ کس به فکر خانمها نیست متشکرم از جناب آقای مقتدایی و .....که بافکر باز آسایش وآرامش مردمو میگیرن بازم ممنون ازلطفی که به مردم کلانشهر اهواز داری امیدوارم این نظر سنجی هارو ..
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
استاندار دستت درد نکنه خوب بفکر کارمندات هستی!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
توي ژاپن دو روز كامل تعطيل هستند و يكي از كشورهايي است كه بيشتريت تعطيلات سالانه را دارند و با يك تحقيق ركوچك و مي تونيد اينو بفهميد ضما انها تمام امكانات را دارند .....ما مخالف برداشتن تعطيلات 5 شنبه ها هستيم
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
2
باسلام
به خدا كارمنداني كه دانشگاه هستن چگونه به درس وزندگي خود برسن چرا پنج شنبه راتعطيل نميكنيد
وحيد
|
Kazakhstan
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
2
با اين وضع كميت كار بالا ميره ولي كيفيت مياد پايين. تعطيلي پنج شنبه ها عواقب مثبت زيادي براي جامعه داره
بهادر بساك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
پنجشنبه ها را تعطيل كنيد. وگر نه ....
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
زنان فقط در طول هفته یک پنج شنبه را به کارهای خانه وزندگی رسیدگی می کنند خواهشمند است از مسئولین رسیدگی نمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
باسلام
منم مخالفمممممممممممممممممممم!!!
مصطفی
|
Kazakhstan
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
با سلام
خواهشا نظر احساسی ندیم؟؟!! چطور شرکت های خصوصی از ساعت 6 صبح و حتی در روزهای تعطیل و در بدترین آب و هوا زیر گرما و سرما کارگران خود رو با کمترین حقوق و بعضا بدون بیمه سر کار میبرن و هیچکس حرفی نمیزنه ولی کارمندای دولت که بالاترین حقوق و مزایا رو دریافت میکنن پنجشنبه تعطیل باشن؟؟!!! به اذعان اکثر مسئولین میزان کار مفید کارکنان دولت در 6 روز هفته پایین ترین حد در دنیاست و حالا پنجشنبه هم تعطیل؟؟؟!!! تعطیلی پنجشنبه بزرگترین ضربه رو به مردم میزنه و همون بهتر که تعطیل نباشه.
بابت این تصمیم صحیح از مسئولین متشکرم
امیررضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
پنج شنبه =الف دزفول
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
0
0
حداقل پنج شنبه ها رو برا خانمهای کارمند که دانش آموز ابتدایی دارن تعطیل کنید بچه تو خونه تنهاو...
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
0
0
وقتی میگفتن دولت پیرمردها ناراحت میشدیم و تعصب به خرج میدادیم که چرا این حرف را میزنن حالا میبینم مثل اینکه راست میگن! چون پیرمردها نه اهل تفریح آخر هفته اند نه کار و زندگی زیادی دارن که مجبور بشن از پنجشنبه برای انجام کارهاشون استفاده کنند و نه بچه ای دارند که بخوان پنجشنبه جمعه به درس و تربیتش برسن!! ان شاالله در انتخابات مجلس حتما در انتخابمون تجدیدنظر میکنیم! آقایون را هم بذارید به قانون مداریشون برسن! مردم تهران هم که کلا از دماغ فیل افتادن! آقای عماد من حداقل ماهی یکبار تهران میرم فکر نمیکنید ترافیک اهواز از تهران بدتره؟! بهانه هم بهانه های قدیم...!!!
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
0
0
باسلام
چرا ازبی کاری مفرط به دنبال کارهای مفید نیستید، این تزها چیه دیگه که مطرح می کنید ؛ مگه تعطیلی روز پنجشنبه چه ایرادی داشت ؟؟!! آیا واقعا توجیه کارشناسی داره یا صرفاً مردم آزاریه.... اگه توجیه اقتصادی ویا کارشناسی داره چرا مردم را شریک نمی کنید و نمی گید که بدونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کارمند جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
0
0
خوز نیوز لطفا پرینت همین نظرات را به دست استاندار برسانید و از قول منهم بگویید یکی از همان کسانی که به قول امام دین خود را به اسلام ادا کرده از شما ناراضیست
کارمند مسافر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
0
با سلام
بعضی از کارمندها در شهر دیگری مشغول بکار هستند که میبایست در طول هفته این مسیر رو برن و بیان،و تنها تعطیلی 5شنبه ها می تونست کمی از خستگی رو از تن اونا بیرون کنه و هفته ی بعد رو با نشاط شروع کنند....................
بهتر بود ابتدا موضوع را کارشناسی میکردند و نظرسنجی کاربردی می کردند................
کارمند زن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
0
باسلام
استاندار محترم لطفا در تصمیمتون تجدید نظر کنید.
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
0
واقعااین کارغیرکارشناسانه بودمتاسفم که هیچ احترامی برای کارکنان خودشان نمیزارن وبدون نظرسنجی از مردم اعمال نظر میکنن.
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
0
5شنبه را تعطیل کنید ما برنامه ریزی کرده بودیم
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
0
جناب اقای استاندارمحترم به فکرکارمندباشیدپنجشنبه راتعطیل بفرمایدکه به کارهای دیگربرسیم ,باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
0
بابا این چه وضعیه
اونا که کارشون یه شهره خونشون یه شهر دیگه چه غلطی کنن
تازه خانم هم باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
0
با سلام وخسته نباشید کاش به فکر کارمند ها بودید
استانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
0
آقای استاندار واقعاً کار بدی کردی لطفاً صرفنظر کن از تعطیلی پنجشنبه ها بذار تعطیل باشه راحتتر به خانواده برسیم . بفکر حقوقهای معوقه کارمندان باشید که تا الان شش ماه حقوق نگرفتیم .
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
0
0
خوب یهو بگید جمعه ها رو هم بیایم سرکار...چه کاریه بابا
میخوایم بریم خونه چیکار
شبو هم همون تو اداره بمونیم که یه وقت تو رفت و امد به منزل راندمان کاریمون افت نکنه...والا
ناشناس
|
Iraq
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
هر چه بدبختی هست, خاک, جنگ , گرما, الودگی واسه خوزستانی هاست تعطیلی ها بمونه برا پایتخت نشین ها دستتون درد نکنه با این نظرتون واقعا برا چنین مسول هایی متاسفام
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
این چه وضعیه، تو همین استان، همین علوم پزشکی سالهاست پنجشنبه ها تعطیل هستن، لااقل مسئولین یه ارزشی واسه کارکنان خودشون قائل می شدن و نظر سنجی میکردن، این از وضع حقوق و اضافه کار و ایاب و ذهاب، اینم واسه برنامه ریزیهاشون، تنها چیزی که مهم نیست، کارمندان، حالا مدارس تعطیل، پدر و مادر میرن سر کار، واقعا، که
:
:
:
آخرین اخبار