تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۷۰۷۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان خبر داد :
برگزاری نخستین همایش سیستم‌های حمل و نقل جاده‌ای هوشمند در خوزستان
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان از برگزاری نخستین همایش سیستم‌های حمل و نقل جاده‌ای هوشمند (ITS) در این استان خبر داد.

مسعود مصدقی امروز اظهار داشت: نخستین همایش سیستم‌های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای (ITS) در تاریخ سی‌ام دی‌ماه و اول بهمن‌ماه سال جاری توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این همایش ارتقای دانش سیستم‌های حمل و نقل هوشمند (ITS)، برقراری ارتباط موثر بین سازمان صنعت و دانشگاه که در نهایت منجر به ارتقای ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای می‌شود، است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان در ادامه ضمن دعوت از علاقه‌مندان به صنعت حمل و نقل، دانشجویان و پژوهشگران، رانندگان و فعالان این صنعت ادامه داد: برای حضور در این همایش مقالات خود را در هفت محور که شامل: سیاست‌های کلی و راهبردها در ITS مدیریت هوشمند ایمنی و کنترل ترافیک، اطلاع‌یابی، اطلاع‌رسانی و مدیریت سفر، زیرساخت‌های مشترک، تکنولوژی و تجهیزات، مدیریت و تجربیات اجرای پروژه‌ای ITS، ارتقای الگوهای رفتاری است تا 16 آبان‌ماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنید.

مصدقی در پایان از دیگر اهداف برگزاری این همایش به بررسی چالش‌های علمی و اجرایی در فرآیند کاری و ترویج فناوری‌های نوین و سیستم‌های هوشمند در حمل و نقل جاده‌ای و ارتقای سیستم‌های موجود و بهبود روش‌های اجرایی اشاره کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار