تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۰۷۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید فرماندار شوش بر تولید محصولات‌ ارگانیک
فرماندار شوش در بازدید از مزرعه کشت محصولات کشاورزی در بخش فتح المبین بر تولید محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک تاکید کرد.

رضا نجاتی روز دوشنبه اظهار داشت: تقاضای محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک که بدون مصرف کود شیمیایی و به صورت ارگانیک تولید می شود در بازار مصرف رو به افزایش است.

وی با تحسین ابتکار عمل برخی کشاورزان مبنی بر تولید صیفی جات سالم افزود: در بخش کشاورزی باید به کیفیت محصولات تولیدی بیشتر توجه شود.

فرماندار شوش خواستار اطلاع رسانی لازم درباره مزایای استفاده از کودهای بیولوژیک به کشاورزان و باغداران شد و تاکید کرد: جهاد کشاورزی با همکاری تعاونی های کشاورزی و سایر فعالان این بخش و آموزش ، تولید محصولات ارگانیک را توسعه دهند.

همچنین فرماندار شوش در جلسه ساماندهی امور شهری وروستایی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از پروژه های شهری به صورت مشترک با سایر دستگاه ها اجرا می شود لذا این دستگاه ها باید در این زمینه با شهرداری همکاری کنند.

وی برنامه ریزی ، ساماندهی ، آبادانی و هویت بخشی به شهرها و روستاهای شهرستان شوش را از جمله مهمترین وظایف مسئولان برشمرد و بر بهره گیری از کلیه امکانات برای ساماندهی و بهسازی شهر و روستاها منطقه تاکید کرد.

نجاتی افزود: در آستانه ثبت جهانی شوش و بازگشایی مدارس انتظار می رود نسبت به پاکسازی معابر شهری و جمع آوری نخاله های ساختمانی ،ساماندهی حمل و نقل عمومی و دست فروشان اقدام شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار