تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۷۰۸۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حويزاوي خبر داد:
گردهمايي شهرداران كلانشهرهاي كشور در خرمشهر
شهردار خرمشهر از گردهمايي كلانشهرهاي كشور در خرمشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد.

محمد حويزاوي با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی شهرداران کلانشهرهای کشور در این شهرستان اظهار كرد: نخستین گردهمایی شهرداران کلانشهرهای کشور و مراکز استان ها سوم و چهارم مهرماه در خرمشهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: نزدیک به یک ماه برای تحقق این برنامه تلاش کردیم که سرانجام در هفته دفاع مقدس این امر تحقق پیدا کرد و به عقیده من از برکات هفته دفاع مقدس بود.

شهردار خرمشهر تصریح کرد: این گردهمایی سالی یک مرتبه برگزار می شود ولی امسال برگزاری این گردهمایی متفاوت تر از سال های گذشته است که تاکنون در چندین سال گذشته بی سابقه بوده است و خوشحالیم که خرمشهر میزبان این رویداد مهم کشوری است.

وی با اشاره به اینکه حضور شهرداران کلانشهر کشور سبب توسعه واقعی خرمشهر خواهد شد، گفت: محمد باقر قالیباف، شهردار تهران یک لایحه را به سطح شورای شهر تهران ارسال كرده که  همین امرباعث شد  مبلغی معادل پنج میلیارد تومان به خرمشهر کمک شود که جا دارد.

حويزاوي تصريح كرد: این گردهمایی سالی یک مرتبه برگزار می شود ولی امسال این گردهمایی چهره متفاوت تری نسبت به سال های گذشته دارد و خوشحالیم که خرمشهر میزبان این رویداد مهم کشوری است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار