تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۰۸۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اندیمشک خبر داد :
راه‌اندازی معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری اندیمشک
شهردار اندیمشک از راه‌اندازی معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری این شهر خبر داد.

محمدرضا پاپی امروز اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی مدون و منسجم برای انجام کار در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری این شهر راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با ایجاد معاونت فرهنگی و اجتماعی در این شهرداری تلاش می‌شود در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی، نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شود.

شهردار اندیمشک اضافه کرد: با راه‌اندازی این معاونت تعداد معاونت‌های این شهرداری به پنج معاونت افزایش می‌یابد ضمن اینکه برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری که در زمره وظایف ذاتی شهرداری به شمار می‌رود را ساماندهی خواهد کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: سرمایه اصلی نظامی جمهوری اسلامی، سرمایه‌های انسانی و اجتماعی است و اعتماد، دلبستگی، علائق ملی، روحیه ملی، نشاط اجتماعی و آگاهی مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما است.

پاپی با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به اثربخشی برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد: اقدامات فرهنگی، تربیتی و اجتماعی باید سرمایه‌های اجتماعی را افزایش داده و نشاط را در بین شهروندان به وجود آورد.

وی در پایان متذکر شد: همه ما باید در راستای حفظ و توسعه سرمایه اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کرده به همین سبب ایجاد حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی در ساختار این شهرداری ضرورتی انکار‌ناپذیر است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار