تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۷۰۸۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مقصرهای اصلی کارت‌های پایان خدمت جعلی گم شده‌اند!
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز معتقد است که ابطال کارت پایان خدمت سه بازیکن این تیم با دو هدف به سود تیم های نظامی فجرسپاسی و نیروی زمینی طراحی شد.

داریوش یزدی اظهار کرد: تنها مشکلی که اکنون گریبان گیر تیم ما است، مشکل ابطال کارت پایان خدمت سه بازیکن تیم مان است. هیچ گونه صحبتی درباره اولین کسانی که در زمینه کارت پایان خدمت ها مقصر هستند، نیست. در این داستان آدم های بزرگتری متخلف بودند ولی فقط با بازیکنان برخورد شد.

وی افزود: من فکر می کنم رسانه ای کردن تنها بازیکن، مشکلی را حل نمی کند؛ چرا که آدم های بزرگی در این زمینه نقش داشتند و مدارک کارت پایان خدمت را تایید کردند. باید روی این گروه ها دست گذاشته شود. به هر حال مسوولان ذیربط که در بخش ورزش یا بخش های دیگر دنبال عدالت، درستی و پاکی هستند باید به این موضوع ورود کنند و با آدم هایی که مسوول بودند و این تخلفات را انجام دادند، برخورد کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان کرد: من فکر می کنم کسانی که موضوع کارت های پایان خدمت را طراحی کردند، به دنبال تقویت تیم های نظامی از جمله فجر سپاسی و نیروی زمینی بودند. این دو تیم با جذب چند بازیکن به این شکل می توانند تیم های شان را کاملا تقویت کنند و فکر می کنم این داستان به این صورت طراحی شد تا بتوانند این تیم ها را برای فصل حاضر تقویت و تیم هایی که روی این بازیکنان سرمایه‌گذاری کرده اند را تضعیف کنند.

وی گفت: ما هم سه بازیکن در تیم مان داریم که مورد غضب این موضوع قرار گرفته اند. از تیم ما کارت پایان خدمت رضا طاهری، محمد معاوی و امیر شرفی باطل اعلام شده است، در حالی که ما با آن ها قرارداد بسته بودیم و از نظر مالی و فنی روی آن ها سرمایه گذاری کرده بودیم. اکنون دست مان به یک باره خالی شد و این موضوع می تواند لطمه ای را به تیم مان وارد کند.

یزدی عنوان کرد: به هر حال ما مطلع شدیم که از تیم های نظامی ای که در لیگ یک هستند با آن ها تماس گرفته شده است و می خواهند آن ها را به خدمت بگیرند. پس این موضوع که آن ها این ماجرا را طراحی کردند تا این تیم ها را تقویت کنند و این بازیکنان را از تیم هایی که هستند، خارج کنند، صحت دارد. در هر صورت مقصرهای اصلی اکنون در این موضوع گم شده اند و باید آن ها ریشه‌یابی و رسانه ای شوند. این موضوع تنها گریبان گیر بازیکنان بی گناه شده است.

وی در پایان درباره شرایط تیمش گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم و در حال نزدیک شدن به مرز آمادگی هستیم. در آخرین دیدار تدارکاتی ای که با نفت آبادان داشتیم، از نظر نتیجه و آن چه قرار بود از نظر فنی به آن برسیم، دست پیدا کردیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار