تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۷۰۸۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد :
تجلیل از فعالان عرصه گردشگری در خوزستان
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان عرصه گردشگری در استان خبر داد.

افشین حیدری امروز اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی گردشگر از فعالان عرصه گردشگری در استان خوزستان تجلیل خواهد شد.

وی افزود: همه ساله 27 سپتامبر به عنوان روز جهانی گردشگری در کشور گرامی داشته می‌شود و این روز فرصت مناسبی برای تجلیل از فعالان این عرصه در استان است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

حیدری با اشاره به زمان و مکان برگزاری این مراسم گفت: قرار است مراسم تجلیل از فعالان عرصه گردشگری روز شنبه 9 تا 12 در هتل پارس برگزار ‌شود و از فعالان عرصه گردشگری و سرمایه گذاران در این زمینه تجلیل خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: در این مراسم استانداری خوزستان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان و شهرداری کلان شهر اهواز مشارکت فعال دارند.

وی با اشاره به اینکه گردشگری صنعتی پویا و توانمند است، تاکید کرد: گردشگری صنعتی است که می‌توان در آن با حداقل اعتبار و سرمایه ایجاد اشتغال کرد و برای کشور ارزآور بود.

حیدری خاطرنشان کرد: گردشگری از جمله صنایعی نیست که برای راه اندازی نیاز به خروج ارز داشته باشد و تنها نیاز به اهتمام ویژه و توجه به زیرساخت‌ها دارد که در این زمینه در خوزستان گام‌های خوبی برداشته شده است.

این مدیرکل در پایان تاکید کرد: اهتمام ویژه استاندار خوزستان به بخش گردشگری نشان از دید بلند ایشان به این صنعت درآمدزا و اشتغالزا است و تاکنون نظرات کاربردی استاندار در بخش گردشگر چراغ راه این اداره کل بوده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار