تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۰۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لايحه افزايش تعطيلات عيد فطر يكشنبه در مجلس
معاون پارلماني رئيس جمهور گفت: لايحه افزايش تعطيلي عيد فطر با دوفوريت به مجلس رفته است كه يكشنبه هفته آينده در صحن علني مجلس مطرح مي‌شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدرضا ميرتاج‌الديني معاون پارلماني رئيس جمهور كه در پايان جلسه هيئت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو مي‌كرد در خصوص تعطيلي عيد فطر گفت: لايحه افزايش تعطيلي عيد فطر با دوفوريت به مجلس رفته است كه يكشنبه هفته آينده در صحن علني مجلس مطرح مي‌شود كه در اين لايحه اگر روز بعد از عيد با تعطيلات رسمي كشور مصادف شود روز بعدي آن نيز تعطيل مي‌شود.

وي در خصوص تعطيلات پنجشنبه نيز خاطرنشان كرد: در خصوص تعطيلي پنجشنبه در دولت بحثي نشده و لايحه‌اي تنظيم نشده است.

معاون پارلماني رئيس جمهور در پاسخ به اين سؤال كه آيا دولت در خصوص طرح نمايندگان نظر خود را اعلام مي‌كند، گفت: طرح نمايندگان نيز طبق روال خودمان در دولت مطرح مي‌شود.

ميرتاج‌الديني در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه نظر شما در خصوص برخي اظهار نظر‌ها كه معتقدند دولت نبايد در اصلاحيه آئين‌نامه داخلي مجلس دخالت كنند، چيست؟ تصريح كرد: طبق روالي كه موجود است طرح‌هايي كه در مجلس مطرح مي‌شود نظرات دولت را تدوين و به نمايندگان ارائه مي‌دهيم كه در خصوص اصلاحيه آئين‌نامه داخلي مجلس نيز مواردي كه مربوط به روابط دولت و مجلس بود را طي جزوه‌اي به نمايندگان ارائه كرديم ولي بعضي سايت‌ها سعي كردند اين موضوع را به چالش بكشند كه چرا دولت دخالت مي‌كند در حالي كه نظر ما پيشنهادي است.

وي با بيان اينكه نظر ما در خصوص اصلاحيه آئين‌نامه داخلي مجلس نسبت به كل آئين‌نامه نيست، گفت كه اين جزوه كه به نمايندگان ارائه شد در خصوص موارد مربوط به روابط بين قواي مجريه و مقننه است.
:
:
:
آخرین اخبار