تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۷۰۹۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطاب به وزیر کشور مطرح شد
اشتغال و آب شرب، دو خواسته اصلی خوزستان
خواسته های اصلی ما در خوزستان پیرامون دو موضوع است، نخست نیاز به افزایش اشتغال به جهت بالا بودن بیکاری در استان با وجود صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و دومی تامین آب شرب استان است
خوزنیوز: نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس گفت: بیکاری و نیاز به آب شرب دو مشکل اساسی مردم استان است که باید به آن ها رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار خوزنیوز، حبیب آقاجری صبح امروز چهارشنبه سوم مهرماه در مراسم آیین تجلیل از فرمانداران، بخشداران و شهرداران دوران دفاع مقدس در استان خوزستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، پس از بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خواسته های اصلی ما در خوزستان پیرامون دو موضوع است، نخست نیاز به افزایش اشتغال به جهت بالا بودن بیکاری در استان با وجود صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و دومی تامین آب شرب استان است.

وی افزود: استاندار خوزستان در زمینه مشکل بیکاری تاکنون تلاش هایی را انجام داده و سعی دارد به طور خاص با راه اندازی طرح 550 هزار هکتاری به ایجاد اشتغال در استان کمک کند.

نماینده ماهشهر یادآور شد: در زمینه تامین آب شرب نیز اگر سه طرح غدیر و باقی طرح ها به نتیجه برسد مشکل آب مردم حل می شود. سه طرح غدیر به منظور آب رسانی به شهرهای غربی استان، طرح محرم به منظور انتقال آب از سد کوثر به شهرهای شرق و جنوب شرق خوزستان است و از سوی دیگر آب شهرهای شمال استان از سد کارون تامین خواهد شد.

استاندار خوزستان:
مسئولان جوان از مدیران زمان جنگ عبرت بگیرند

 در این مراسم هم چنین عبدالحسن مقتدایی گفت: پس از برگزاری آیین نکوداشت نمایندگان شهید و فقید که عاملی مطلوب جهت وحدت، همدلی و انسجام در استانی بود که دارای تفاوت های قومی و فکری و تفکرات تند و تیز سیاسی است، جای چنین دورهم نشستن هایی خالی بود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس در زمان حمله، همه امکانات شهر بسیج می شد تا امکانات از جاهای دیگر به استان هدایت شود و مدیرانی که در جمع حضور دارند، هنگامی که مسئولیت به آن ها پیشنهاد می شد از پذیرش آن سر باز می زدند و مقام برایشان اهمیتی نداشت.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در بسیاری از مناصبی که به مدیران زمان جنگ واگذار می شد، افراد با هم افزایی کارهایی می کردند که همگان فکر می کردند امکانش نیست؛ امیدواریم این تجربیات موجب عبرت نسل جدیدی شود که مسئولیت خدمت به مردم را بر عهده گرفته اند.

مقتدایی هم چنین گفت: از خانواده شهدا و عزیزانی که برای حضور در مراسم قبول زحمت کردند و نیز از وزیر کشور تشکر می کنیم که تا موضوع برگزاری چنین بزرگداشتی با ایشان مطرح شد بلافاصله برای حضور اعلام آمادگی کرد و امیدواریم که اگر در برگزاری مراسم به علت تعداد افراد قصوری وجود داشته حاضران بر ما ببخشایند.

گفتنی است در پایان این مراسم، علاوه بر بخشداران، شهرداران و فرمانداران دوران دفاع مقدس، از خانواده چند تن از شهدا با حضور وزیر کشور تقدیر به عمل آمد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
0
3
ایکاش خطاب به وزیر کشور می گفتند:

((کارون پراب،هوای پاک و اشتغال پایدار)) خواسته های اصلی مردم خوزستان هستند.
:
:
:
آخرین اخبار