تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۷۱۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان
بهره‌برداری‌ازمجتمع چندمنظوره بخش‌مرکزی‌آبادان
به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان، مجتمع چندمنظوره شهدای طره بخاخ از بخش مرکزی آبادان به بهره‌برداری رسید.

روز گذشته ، به مناسبت 5 مهر سالروز پیروزی عملیات غرورآفرین شکست حصر آبادان و با حضور مدیرکل امور بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان، فرماندار ویژه آبادان، قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی دیگر از مسئولان محلی، ظهر امروز بهره‌برداری از مجتمع چند منظوره شهدای طره بخاخ از بخش مرکزی آبادان انجام شد.

این مجتمع در زمینی به مساحت کل 7 هزار و 500 مترمربع و اعتباری معادل 3 میلیارد و 200 میلیون ریال احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

احداث یک باب زمین چمن مصنوعی با مساحتی معادل 700 مترمربع و اعتبار 500 میلیون ریال، ساخت و تجهیز ساختمان دهیاری با مساحت 50 متر مربع و اعتبار 750 میلیون ریال و ساخت و تجهیز بوستان کودک با مساحتی معادل یک‌هزار و 600 مترمربع و اعتبار 690 میلیون ریال از جمله بخش‌های احداث شده در این مجتمع به شمار می‌رود.

ساخت پیاده‌رو و باغچه و فضای سبز با مساحت یک هزار و 200 متر مربع و اعتبار 800 میلیون ریال و ایجاد راه‌های دسترسی و پارکینگ آسفالتی به مساحت 800 مترمربع و اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال و تهیه و نصب روشنایی معابر و پیاده‌روهای پارک به مبلغ 60 میلیون ریال دیگر بخش‌های این مجتمع را تشکیل می‌دهند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: آبادان
:
:
:
آخرین اخبار