تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۷۱۱۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان خبر داد :
اجرای طرح پارکینگ اعتباری در پایانه بار بندر امام
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان از اجرای طرح پارکینگ اعتباری در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

مسعود مصدقی امروز اظهار کرد: اجرای طرح پارکینگ اعتباری در پایانه بار بندرامام خمینی(ره) در راستای خدمات بهتر به رانندگان و افزایش سرعت اجرا شد.

وی اضافه کرد: این طرح که از اوایل شهریورماه امسال به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی و از مهرماه سال جاری در راستای ارائه خدمات بهتر به رانندگان و بمنظور افزایش سرعت ورودی ناوگان به پایانه و سهولت اعمال مدیریت وجوه دریافتی بطور کامل اجرا شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان تصریح کرد: اجرای این طرح مزایایی از جمله دریافت وجوه خدماتی از رانندگان مراجعه کننده به پایانه از طریق کارت‌های اعتباری و تنها از یک مرجع و تهیه گزارش‌های مالی دقیق و افزایش سرعت در هنگام ورود به پایانه بار به منظور پرداخت حق شارژ از قبل را دارا است.

مصدقی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه بندرامام خمینی(ره) به عنوان یکی از بنادر استراتژیک کشور و مجاورت این بندر با مراکز عمده تولیدی نظیر منطقه ویژه اقتصادی، همواره بندرامام از اهمیت به‌سزایی در صنعت حمل و نقل جاده‌ای برخوردار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بندرامام خمینی(ره) یکی از مبادی مهم ورود و خروج کالا در کشور محسوب می‌شود به‌طوریکه بسیاری از کالاهای اساسی نظیر گندم، سویا، ذرت و غیره از طریق بندرامام وارد کشور می شود که از این لحاظ استان خوزستان در زمینه فعالیت حمل و نقل کالا از طریق جاده همواره یکی از رتبه‌های اول تا سوم کشور را دارا است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: بندر امام
:
:
:
آخرین اخبار