تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۷۱۱۹۲
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون عمرانی استاندار خوزستان:
تردد خودروهای اروند در سطح استان مجاز خواهد ماند
استان ما از نعمات و امکانات زیادی برخوردار است و بهره‌اش در زمینه های مختلفی چون آب، گاز، نفت، کشاورزی و تالاب ها به کل کشور رسیده است / به دنبال رفع مشکلات خدمات پس از فروش این خودروها هستیم
خوزنیوز: معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: امکانات موجود در زمینه تردد خودروهای منطقه آزاد در استان حفظ خواهد شد.

احمد سیاحی در حاشیه جلسه شورای ترافیک در استانداری خوزستان به خبرنگار خوزنیوز گفت: با توجه به شرایط استان خوزستان، وجود ماشین آلات صنعتی و امکانات موجود و هم چنین به منظور رضایتمندی مردم خوزستان، باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم. یکی از این ظرفیت ها منطقه آزاد اروند است.

وی افزود: از زمان مطرح شدن مجوز تردد خودروهای اروند در محدوده 120 کیلومتری منطقه آزاد و سپس در کل استان توسط استاندار، مردم به نوعی راضی به استفاده از این امکانات هستند. استان ما از نعمات و امکانات زیادی برخوردار است و بهره‌اش در زمینه های مختلفی چون آب، گاز، نفت، کشاورزی و تالاب ها به کل کشور رسیده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال رایزنی با مسئولان کشور هستیم تا اگر مجوزی هم نیاز باشد آن را از دولت دریافت کنیم. از سوی دیگر تاکنون جلوی تردد خودرویی هم در استان گرفته نشده است و اگر کسی چنین موردی سراغ دارد می تواند بگوید چنین مجوزی لغو شده، در حالی که به هیچ وجه چنین چیزی وجود نداشته است.

سیاحی عنوان کرد: اگر ابهامی برای دولت در زمینه تردد خودروها در سطح استان وجود داشته باشد به دنبال رفع این ابهام هستیم و با توجه به توجیهات استاندار خوزستان، رضایتمندی مردم و اهمیت رضایتمندی مردم برای دولت شک نکنید که امکانات موجود حفظ خواهد شد و ابهامی هم اگر باشد برطرف می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر جمعیت خرمشهر و آبادان روی هم رفته به بیش از 370 هزار نفر می رسد و میزان خودروهای وارد شده هنوز درصد بسیار بسیار ناچیزی از این عدد را تشکیل می دهند.

سیاحی  در رابطه با بیمه خودروهای منطقه آزاد اروند یادآور شد: هم اکنون بحث بیمه این خودروها حل شده و فردی که ماشین را می خرد دیگر نگرانی اولیه ای مبنی بر این که بیمه آن باید با پلاک اروند باشد یا پلاک ملی را ندارد، زیرا قیمت خودرو مشخص است.

وی درباره خدمات پس از فروش خودروهای اروند نیز گفت: برنامه این بود که چه منطقه آزاد اروند و چه سازمان همیاری شهرداری خوزستان که فروش خودروهای اروند را برعهده دارد، خودروهایی وارد شود که خدمات پس از فروش آن ها مهیا باشد و به دنبال رفع مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد هستیم.

صحبت های معاون استاندار خوزستان در حالی است که دوشب پیش نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه پایش که از شبکه یک سیما پخش می شود گفته بود تردد خودروهای اروند تنها تا مرکز استان مجاز خواهد بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۳
رييس زاده عليرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
0
20
دست شما درد نكند اقاي سياحي واقعا ازادي تردد خودروهاي اروند در سطح استان بايدچيزي بديهي باشد.
بايد وزير محترم صنعت و معدن پاسخ دهد بعد از پنجاه سال قول گفته وزير محترم نفت اقاي زنگنه"اخرين پيكان توليدي ما بعد از نزديك به 5 دهه از اولين پيكان توليدي ما بدتر بود" جدا كه درد اور و تلخ !!!گويا وزير محترم صنعت و معدن الزايمر گرفته كه نمي داند بزرگترين و بي رحم ترين مافياي اين مملكت خودرو سازان هستند كه سالها با استفاده از لابي گري و رانت خواري ومافيا بازي هاي خود خون مردم مظلوم را در شيشه كردند جدا كه مافياي سيسيل بايد جلوي مافياي خودروسازان ما لنگ بندازند از اين ها گذشته اين خودروسازان شان و منزلت كشور بزرگي مانند ايران را به سخره گرفتند مي گوين ماشين ملي اسمش مي گذارند پژو 405 ماشين ملي بعد مي گويندال 90 ماشين ملي مي گويند زانتيا سئوال اينجاست كه اگر اينها ملي هستند چرا اسم ايراني ندارند؟ چون مونتاژ مي كنند و ده برابر قيمت به زور به خورد مردم بدبخت مي دهند اقاي نعمت زاده بس است اين همه مافيا مگر خودروسازان دلار 1260 تومان از دولت نمي گيرند و به جاي سرمايه گذاري و تحقيق در خودرو در جاي ديگر سرمايه گذاري مي كنند؟ مگر حضرتعالي تحقيق و تفحص مجلس از خودروسازان را نخوانديد كه چه افتضاح و ... را به بار اوردند؟لطفا يك بار ديگر بخوانيد تا بدانيد جمعيتي كثير قرباني عده اي قليل رانت خوار شده اند ماشين هاي خارجي نه تنها در استان خوزستان كه بايد در تمام كشور ازاد شوند تا مردم اسير ايران از دست خودروسازان بي انصاف رها شوند اقاي نعمت زاده جدا ديگه بس است و حتم دارم كه خودروسازان ايراني هر روز به خط پايان خود نزديك تر مي شوند .
ضمنا به استاندار قهرمان خوزستان بايد دست مريزاد گفت به خاطر شجاعت و اين همه درايتش در ازادي ماشين هاي اروند در كل استان جدا بايد از اين مرد بزرگ تشكر و قدرداني كرد
سپاسگزاريم اقاي مقتدايي شجاع و دلسوز خوزستان...سپاسگزاريم مرد بزرگ ...سپاس ...
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
0
21
مجوزهاي رسمي را در سطح استان به شكل بنرهاي بزرگ توزيع كنيد تا اساس فتنه نمايندگي هاي خودروسازان داخلي خشكانده شود.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
18
3
اقای سیاحی میفرمایند به تعداد جمعیت ابادان خرمشهر برای ورود خودرو به استان . بعد وقتی ما میگیم بنام ما ابادان خرمشهریها ولی به کام دیگران میگن چنین چیزی نیست . دیگه واضح تر از جمله اقای سیاحی؟؟؟/؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
0
2
سلام فاصله سطر ها را زيادتر كنيد تا ادم سر گيجه نگيرد خوز نيوز زيبا و عزيز
باقری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
0
4
... خودروسازان ایران که همشون فقط به فکرپرکردن جیب خودشون هستن ... ال نودرابایدچهل میلیون به این مردم شهیدداده فروخت و...
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
0
1
با تشکر از مسئولین استان که به فکر منافع مردم وپیشرفت خوزستان عزیزهستند خوزستانی که جایگاه مهمی درتولید ثروت درکشور دارد
بحراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
0
3
آقا علي من هم خرمشهري هستم چه اشكالي دارد كه كل مردم خوزستان زجركشيده از اين امكانات استفاده كنن وخودروهاي خوب ومناسب سوارشون
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
0
1
سلام ایا استان خوزستان و مردم شهید پرور ان مشکلی غیر از تردود خودروهای خارجی ندارند که اینفدر اقای سیاحی ودوستانش وقت می گذارند !!!!!!
سیامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
0
0
سلام بر همه دوستان : عزیزان لطفا"بحث حق آبادان وخرمشهر ویا ناحقی سایر شهر ها را کنار بگذارید اگه قراره ما خودمان بفکر هم نباشیم خیالتان راحت هیچ مسئولی دلش بحال ما نمیسوزد چه اونی که توی خرمشهرو آبادانه وچه اونی که توی دهدز ساکنه بعنوان یه خوزستانی حق استفاده از مزایا وامتیازات این استان روداره چه دورمنطقه روحصار بکشن وچه نکشن .
مگه زمانی که جنگ شروع شد بچه های ما کفتند کجایی هستیم ومردانه ایستادند شما هم به احترام اونا این بحث ها روکنار بزارین وهمه بگیم خوزستانی هستیم وبس و حق همه مردم خوزستانه .والسلام
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
0
4
خدا به دادمان برسد با این وزیر صنایع
اكبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
0
2
حالا اگه خودروسازهايي داخلي نبود مگه ميتونستيم با ٣٠ ماشين اروندي بخريم.اخرش كه ٩٠ درصد مردم مجبورو همين ماشين ها رو سوار شن.حالا شما هي لالايي بخونيد ما كه خوابمون نميبره
ehsan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
0
4
تمام کشور از درآمدخوزستان داره اداره میشه
/درحالیکه خوزستان بااینهمه ثروت هم محرومه هم هیچی نداره/واقعا وزیر و درکل دولت چشم نداره همین یه امتیازکوچیکی که به خوزستان رسیده رو ببینه؟؟!!!
آقای استاندار مچکریم
:
:
:
آخرین اخبار