تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۱۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت
تردد 31 میلیون وسیله نقلیه در خوزستان
مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان از تردد بیش از 31 میلیون وسیله نقلیه در نیمه نخست سال جاری در سطح استان خبر داد.

مسعود مصدقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه اول امسال 31 میلیون و 300 هزار وسیله نقلیه از محورهای دارای دستگاه ترددشمار در استان عبور کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمار استخراج شده از 26 ایستگاه ترددشمار در 13 محور استان به‌صورت رفت و برگشتی است، خاطرنشان کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان افزود: از این میزان تردد در محورهای مجهز به دستگاه تردد شمار آنلاین، حدود 6 میلیون دستگاه، وسیله نقلیه سنگین (19 درصد کل تردد) و مابقی وسیله نقلیه سبک بوده‌اند.

مصدقی بیان کرد: بیشترین تردد در این بازه زمانی در محور بندر امام خمینی(ره) ـ ماهشهر با تردد 3 میلیون و 500 هزار وسیله نقلیه بوده که بیشترین جابه‌جایی خودروهای سنگین نیز در همین محور  توسط دستگاه تردد شماری به ثبت رسیده است.همچنین پرترددترین روز در این مدت جمعه هشتم فروردین‌ماه سال جاری با تردد 223 هزار و 864 وسیله نقلیه در استان بوده است

مصدقی در پایان عنوان کرد: دستگاه‌های ترددشمار علاوه بر شمارش ترددها دارای قابلیت محاسبه میانگین سرعت، و اخذ آمار فراوانی تخلفات سرعت و سبقت غیر مجاز بوده و در نظر است در سال جاری این دستگاه‌ها که نقش موثری در مدیریت ترافیک جاده‌ای دارند، افزایش یابند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار