تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۷۱۲۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد :
کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر هروئین در اندیمشک
فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف هشت کیلوگرم ماده مخدر هروئین از سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد.

اکبر کروندی امروز اظهار کرد: در یک عملیات پلیسی مشترک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و سربازان گمنام امام زمان(عج) مقدار هشت کیلوگرم ماده مخدر هروئین از سوادگران مرگ کشف شد.

وی افزود: این قاچاقچیان قصد داشتند این مواد را که به طرز ماهرانه‌ای در دو دستگاه خودرو جاسازی کرده بودند را از استان لرستان وارد این شهرستان کنند که با هوشیاری و انجام کارهای اطلاعاتی و پیچیده پلیسی در ورودی شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: در این رابطه پنج نفر دستگیر شده که با تشکیل پرونده و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند ضمن اینکه تعداد دو دستگاه خودرو سواری نیز از متهمان توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: اندیمشک و گلوگاه پل زال به عنوان ورودی شمالی استان خوزستان یکی از راه‌های ترانزیت مواد مخدر به استان خوزستان و سایر استان‌های کشور است و ما نیز تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ورود مواد افیونی به استان خوزستان از این مسیر به انجام می‌دهیم.

وی در پایان با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با نیروی انتظامی در امر مبارزه با قاچاقیچان مواد مخدر افزود: از شهروندان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن موضوع بررسی شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: مواد مخدر ، اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار