تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۷۱۳۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه هزار کیلومتر شبکه فرسوده آب در خوزستان نیازمند نوسازی است
معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: حدود سه هزار کیلومتر شبکه فرسوده آب استان نیازمند نوسازی است که درنظر است بزودی از محل اعتبار ظرفیت های قانونی خرید تضمینی آب توسط دولت، اصلاح و نوسازی شود.

علیرضا قرینه چهارشنبه اظهار کرد: این طرح با مشارکت سرمایه گذاران داخلی و با اولویت شهرهای جنوبی خوزستان اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به روند کاهشی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال های اخیر و رویکرد دولت مبنی بر کاهش وابستگی به اعتبارات دولتی در بودجه های سنواتی، آبفا خوزستان همواره با ارایه طرح ها و پروژه هایی درصدد بهبود وضعیت کمی و کیفی آب است.

قرینه هدف اصلی از اجرای طرح اصلاح شبکه فرسوده آب استان را کاهش هدررفت آب و ارتقای میزان رضایت مندی مشترکان عنوان و اضافه کرد: این طرح هم اینک در مرحله عقد قرارداد است.

وی افزایش دقت در امر اندازه گیری مصرف آب با تعویض کنتور های خراب، شناسایی انشعاب های غیرمجاز، بازسازی انشعاب های فرسوده و تلاش برای رفع سریع و بموقع اتفاق ها را دیگر اهداف طرح در جهت کنترل هدررفت آب برشمرد.

هم اینک طول خطوط شبکه آب استان هشت هزار و 300 کیلومتر است و بیش از دو میلیون و 254 هزار نفر در 60 شهر زیر پوشش خدمات شرکت آبفا خوزستان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار