تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۷۱۳۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رئیس شورای شهر شوشتر:
وضعیت پارک‌های شوشتر مناسب نیست
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: وضعیت پارک‌های شوشتر اصلاً مناسب نیست و از این شرایط رضایت ندارم.

سیدمحمدرضا حسینی مرعشی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: وضعیت پارک‌های شهر شوشتر اصلاً خوب نیست و به این دلیل نارضایتی خود را از این وضعیت اعلام می‌کنم.

وی افزود: بارها برای تفریح همراه با خانواده به پارک مرکزی شهر شوشتر یعنی پارک داریون رفته‌ام و به دلیل نامناسب بودن چمن پارک و وجود حفره‌های متعدد در چمن دچار پیچ خوردگی پا شده‌ام و این وضعیت برای مردم نیز به کرات اتفاق افتاده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خاطرنشان کرد: پس از گذشت یک سال از عمر شورای چهارم هنوز متولی اصلی پارک‌های شوشتر مشخص نیست و به این دلیل باید فکری برای این معضل کرد، هنوز مشخص نیست که مشکلات در هر پارک را باید با چه کسی در شهرداری شوشتر در میان گذاشت.

مرعشی ضمن ابراز نارضایتی از روند برون سپاری در شهرداری شوشتر گفت: شهردار درباره برون سپاری پارک‌ها هیچ اقدامی انجام نداده و به این دلیل باید در این زمینه پاسخی به شورای شهر ارائه شود که چرا در این زمینه توفیقی حاصل نشده و چرا کاری انجام نداده‌اند.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذار باید برای اداره پارک برنامه و جانمایی ارائه کند و شهرداری و شورای شهر این طرح‌ها را تایید و یا رد خواهد کرد و نباید اگر قصد برون سپاری پارک‌ها را داریم در این زمینه اقدامی انجام دهیم که با روح سرمایه‌گذاری و واگذاری به بخش خصوصی منافات دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر در پایان افزود: مطمئناً سرمایه‌گذار برای به دنبال فعالیت در محیطی است که خطرپذیری کمتری داشته باشد و به این دلیل همه به دنبال سرمایه‌گذاری در پارک داریون هستند ولی شورای شهر و شهرداری باید برای تشویق سرمایه‌گذاران در سایر پارک‌ها بسته‌های تشویقی ارائه کند تا رغبت برای حضور در سایر پارک‌ها فراهم شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار