تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۷۱۳۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرخابی عنوان کرد:
خوزستان ظرفیت برگزاری جشنواره های بین المللی سینمایی را دارد
سرپرست حوزه هنری خوزستان گفت: خوزستان با ظرفیت هایی که دارد توانایی برگزاری جشنواره های بزرگ ملی و بین المللی سینمایی را دارد.

علیرضا چرخابی روز چهارشنبه در بازدید از مرکز آموزش و پژوهش حوزه هنری استان خوزستان و سینماهای اکسین، قدس و بهمن اهواز اظهار کرد: سینماهای حوزه هنری خوزستان توانایی نمایش فیلم های ملی و بین المللی را دارند و ما می توانیم جشنواره های ملی و بین المللی را در استان خوزستان و این سینماها برگزار کنیم.

چرخابی با بیان اینکه رویکرد های فرهنگی می تواند یک تعامل خوبی به وجود بیاورد و به مجموعه حوزه هنری کمک کند، افزود: چون ظرفیت و بسترهای خوبی وجود دارد به همین دلیل به دلیل وجود ظرفیت های فرهنگی می توانیم تعامل مثبتی با دستگاه های فرهنگی داشته باشیم.

چرخابی همچنین با اشاره به وجود مرکز آموزش و پژوهش در حوزه هنری استان خوزستان گفت: در مجموعه آموزش، ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد که این مجموعه می تواند از این ظرفیت ها استفاده کند و با یک خرد جمعی به نقطه مثبتی برسد.

سرپرست حوزه هنری خوزستان با اشاره به ظرفیت های فرهنگی موجود در خوزستان و قدمت و تمدن این استان گفت: می طلبد با جدیت بیشتر و بیش از آن چه که هست، تلاش کنیم تا عملكرد قابل قبولی به جای بگذاریم.

چرخابی اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا با کمک دوستان و همکاران و یک خرد جمعی درون سازمانی به نتایج عالی و اهداف مورد نظر دست یابیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار