تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۷۱۳۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعای عرفه در سراسر خوزستان برگزار می‌شود
همزمان با نهم ذی الحجه و همنوا با عرفه امام حسین(ع)، مردم خوزستان نیز در دعای عرفه حسینی شرکت می کنند.

همزمان با روز عرفه حسینی آوای ملکوتی عرفه سیدالشهدا در کنار پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز با نوای حجت‌الاسلام شحیطاط زمزمه می‌شود.

روابط عمومی قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین از کاروان‌های راهیان نور دانشجویان و سایر اقشار مردم دعوت کرد با شرکت در این محفل نورانی و معنوی بار دیگر با آرمانهای والای شهدا تجدید بیعت کنند.

همچنین همزمان با سراسر کشور مراسم دعای روح‌بخش عرفه با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود. این مراسم با مداحی حاج احمد سمیع ساعت 14 شنبه 12 مهر برگزار خواهد شد.

مراسم دعای عرفه به همت هیئت دانشجویی محبان اهل بیت(ع) دانشگاه شهید چمران و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام سعید علیپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از برگزاری دعای روح‌بخش عرفه با مداحی حاج مهدی سلیمی در جوار بارگاه ملکوتی شهدای گمنام شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و نیز تجلیل از مقام شامخ شهدای گمنام، در سال مراسم متنوعی در جوار بارگاه ملکوتی شهدای گمنام برگزار می‌شود و برگزای دعای عرفه در این مکان مقدس، یکی از آن برنامه‌هاست که فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با سیّد و سالار شهداء امام حسین(ع)، امام راحل و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدّس است.

وی خاطر نشان کرد: امام حسین(ع) در دعای عرفه مبارزه با ظلم، کفر ستیزی و روش سرکوبی جنایتکاران، شناخت خدا و ویژگی حکومت الهی را تفهیم می‌کنند و ما باید از این دعای روح‌بخش درس گرفته و در زندگی بکار گیریم.
:
:
:
آخرین اخبار