تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۱۴۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه ولایت
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از برپایی نماز وحدت در مدارس سراسر این استان خبر داد.

رضا عبادیان درباره ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت این اداره‌کل‏ با بیان این‌که 20 مهرماه زنگ غدیر به‌صورت هم‌زمان در مدارس سراسر خوزستان به صدا در‌می‌آید، اظهار داشت: این مراسم به‌صورت نمادین، با حضور مسئولان استانی در یکی از مدارس ناحیه 4 اهواز برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری نماز وحدت در مدارس سراسر استان خبر داد و گفت: همه ساله و جهت ایجاد وحدت میان دانش‌آموزان نماز وحدت برگزار می‌شود که امسال این برنامه 5 مهرماه، به میزبانی ناحیه یک اهواز، برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با تصریح بر این‌که جشن استانی روز جهانی کودک 16 مهر، در ناحیه 2 آموزش و پرورش اهواز برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با حضور بیش از 500 دانش‌آموز مقطع تحصیلی ابتدایی برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری نشست‌های ولایت و غدیر در آموزش و پرورش خوزستان خبر داد و گفت: این نشست‌ها از 12 تا 20 مهر در نواحی چهارگانه آموزشی کلانشهر اهواز به همراه شهرستان کارون برگزار می‌شود.

عبادیان اظهارکرد: همایش دبیران دینی نواحی اهواز و کارون به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار‏، 23 مهرماه با حضور بیش از 300 معلم برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار