تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۷۱۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خبر داد :
احداث تله‌کابین در خرمشهر
فرماندار خرمشهر از رفع مشکل سرمایه‌گذار در زمینه ساحل‌سازی کارون و احداث تله‌کابین در این شهرستان خبر داد.

ولی‌الله حیاتی امروز اظهار داشت: دولت ما را برگزیده و به عنوان کارگزاران خویش معرفی کرده و باید قدردان این موقعیت باشیم و بدانیم که قدردانی از اعتماد دولت جز با کار و تلاش و کوشش میسر نیست.

وی ادامه داد: نباید برای حفظ سمت بکوشیم، بلکه باید برای احقاق حقوق مردم کوشیده و از خود اقدام و پروژه‌ای ماندگار به یادگار بگذاریم.

لزوم تسهیل امر سرمایه‌گذاری

فرماندار خرمشهر در ادامه بر تعامل با سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: تعامل با سرمایه‌گذار باید تعاملی منطقی بوده و دستگاه‌های اجرایی باید با رویی گشاده با سرمایه‌گذار برخورد کنند و مقررات را برای سرمایه‌گذاری در خرمشهر منعطف سازند.

حیاتی از رفع مشکلات اجرایی برای ساحل‌سازی و احداث تله‌کابین در خرمشهر خبر داد و تصریح کرد: با رفع برخی مقررات دست و پاگیر اینک سرمایه‌گذاری که قصد ایجاد امکانات توریستی در کارون و نصب تله‌کابین را دارد، وارد جریان شده و اقدامات اولیه کار خود را انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاران قدر خرمشهری کارهای بزرگی را در شهر انجام داده‌‌اند که ضروری است نسبت به تقویت آن‌ها اقدام شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در خرمشهر همچنین به پروژه‌های نیمه تمام اشاره کرد و ادامه داد: از مدیران خواستاریم تا پروژه‌های نیمه تمام را که مشکل اعتباری یا ساختاری داشته‌اند، رصد، بررسی و پیگیری کنند.

فرماندار خرمشهر تاکید کرد: مدیران شهرستان باید در اجرای طرح‌های کلان تعامل داشته و بخشی‌نگری نکرده و همگی با هم منویات دولت را تعقیب کنند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها، خاطرنشان کرد: منطقه آزاد اروند از ظرفیت خوبی برخوردار بوده که باید از ظرفیت‌های منطقه آزاد با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های جاری و سال آینده خود ‌‌نهایت استفاده را ببریم.

حیاتی یادآور شد: همانطور که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرده، باید طرح و برنامه خود را به این سازمان تحویل داده تا در ردیف بودجه منطقه آزاد دیده شود و لازم است که تمام اداره‌ها این مهم را جدی بگیرند.

ارائه خدمات به کاروان‌های راهیان نور و زائران عتبات عالیات

وی با اشاره به آغاز ورود کاروان‌های راهیان نور به خرمشهر، بر لزوم داشتن آمادگی کامل تاکید کرد و متذکر شد: مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در مرز، لازم است که خدمات خود را ارزیابی کرده و به تعبیر کلی تمام خدمات و امکانات باید بازخوانی داشته و مشکلات را در زمینه‌های مختلف همچون درحوزه بانک و گذرنامه رفع کنند.

حیاتی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ماه‌های محرم و مناسبت اربعین حسینی، پایانه در بحث نظافت باید فعالیت کرده و زیرساخت‌های پایانه که از وضعیت مناسبی برخوردار نیست را تقویت کند.

فرماندار خرمشهر در پایان با اشاره به ورود کاروان‌های راهیان نور به خرمشهر، مدیران تمام دستگاه‌ها را مورد خطاب قرار داد و گفت: در بحث ورود کاروان‌های راهیان نور خواستاریم تمام نهاد‌ها با سپاه پاسداران و کاروان‌های راهیان نور همکاری داشته باشند و در مقابل، حداکثر استفاده را از ظرفیت این کاروان‌ها برده که البته این امر بستگی به خلاقیت مدیران دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار