تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۲۲۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناخت تیم‌های برتر مسابقات سوپرساباکی خوزستان
رقابت‌های قهرمانی سوپرساباکی خوزستان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

هومن خدری، مسوول سبک سوپرساباکی هیات ورزش های رزمی استان اظهار کرد: این مسابقات 18 مهرماه در سالن ولایت شرکت نفت امیدیه با شرکت نزدیک به 300 ورزشکار برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات در دو بخش رینگی و بادی کنتاکت برگزار شد، گفت: ماهشهر، سربندر، دارخوین، شادگان، اروندکنار، آبادان، آغاجاری، مسجدسلیمان، لالی، شوشتر، دزفول، اهواز، شوش، رامهرمز و حمیدیه در این رقابت ها شرکت داشتند.

مسوول سبک سوپرساکی هیات ورزش های رزمی خوزستان خاطر نشان کرد: در پایان مسابقات بخش رینگی رامهرمز، اهواز و شادگان به ترتیب اول تا سوم شدند و جام اخلاق به امیدیه رسید. در بخش بادی‌کنتاکت نیز تیم‌های سربندر، اهواز و حمیدیه اول تا سوم شدند و شادگان جام اخلاق را به دست آورد.

وی عنوان کرد: برای اولین بار به نفرات برتر جایزه نقدی اهدا شد تا تشویقی برای ورزشکاران و قهرمانان باشد. نفرات اول این مسابقات به اردوی تیم استان دعوت می شوند تا خود را برای مسابقات انتخابی تیم‌ملی که آبان ماه برگزار می شود، آماده کنند.

خدری بیان کرد: سطح مسابقات خوب بود و ورزشکاران بسیاری در آن شرکت کرده بودند. برای اولین بار نیز جام اخلاق هم اهدا شد، چرا که می خواستیم روی بعد فرهنگی هم کار کرده باشیم.

وی عنوان کرد: از مسوولان شرکت نفت نیز بابت در اختیار گذاشتن سالن تشکر می کنم و امیدوارم مسوولان استان با توجه به این که ورزش های رینگی مقام‌آور هستند و رنکینگ بالایی هم دارند و خوزستان نیز مهد هنرهای رزمی است، توجه بیشتری به این رشته داشته باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار