تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۷۲۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشرفت 82 درصدی احداث پل نفت
 عملیات نصب عرشه پل نفت واقع بر دریاچه سد کارون 4، شاخه بازفت، که از دو ماه قبل آغاز گردیده بود با نصب 110متر از عرشه، 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران؛ عملیات نصب عرشه پل نفت واقع بر دریاچه سد کارون 4، شاخه بازفت که یکی از پروژه های طرح راه های جایگزین کارون 3 و 4 محسوب می شود با نصب 110متر از عرشه و 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
این پل شامل 22 قطعه هر کدام به طول حدوداً  17 متر و دارای دو پایه فلزی مورب (پیلون) با ارتفاع 50 متری از عرشه است.
بر اساس این گزارش؛ برای ساخت پل، در مدت 18 ماه قطعات با تأمین به موقع مواد اولیه، در کارخانه سازنده، ساخته و به کارگاه حمل شده است.
پیش بینی می شود تا دو ماه آتی حدود 100 متر دیگر از عرشه این پل نصب شود. در حال حاضر درصد پیشرفت کل این پروژه برابر 82 درصد بوده و امید است تا پایان بهار 94 این پل مورد بهره برداری کامل قرار گیرد.
پل کابلی روگذر نفت و گاز به طول 380 متر با هدف تغییر مسیر خطوط لوله نفت و گاز واقع در مخزن دریاچه سد کارون4 در محدوده ی 18 کیلومتری شاخه بازفت، بین دو منطقه مروارید و چنده و شامل دو خط لوله نفت به قطر 30 اینچ و گاز به قطر 8 اینچ بوده و از جمله پروژه های در حال ساخت طرح راه های جایگزین کارون 3 و 4 است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اااا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
0
3
باباچنتاعکس حروم میکردین
:
:
:
آخرین اخبار