تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۷۲۳۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کیانی‌زاده تشریح کرد:
برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در خوزستان
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برنامه‌های این اداره‌کل در هفته تربیت بدنی را تشریح کرد.

فرامرز کیانی‌زاده اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش کوه‌پیمایی خانوادگی به صورت همزمان در 9 شهرستان استان روز جمعه، 25 مهرماه برگزار می‌شود. همچنین همایش دوچرخه‌سواری در اهواز و شهرستان‌ها با توجه به توان و نوع برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: همچنین به مناسبت هفته تربیت بدنی، خوزستان در شهرستان آبادان میزبان دو رویداد کشوری در رشته‌های تکواندو و بیلیارد است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به حضور سجادی، معاون وزیر ورزش در اهواز بیان کرد: با حضور آقای سجادی و استاندار قصد داریم همایش تجلیل از مدال‌آوران آسیایی و مراسم تجلیل از قهرمانان آسیایی و جهانی سه ماهه دوم را نیز برگزار کنیم. همچنین با حضور آقای سجادی قصد داریم جلساتی به صورت جداگانه با روسای ادارات شهرستانی و روسای هیات‌های استان، نواب‌رییسان و دبیران هیات‌ها در اهواز برگزار کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: همچنین در هفته تربیت بدنی قصد داریم از همکاران اداره‌کل ورزش و جوانان استان به همراه خانوده‌های‌شان به پاس زحمات آن‌ها، تجلیل به عمل آوریم.

کیانی‌زاده گفت: قرار است در هفته تربیت بدنی در شهرستان ها جشنواره ورزشی مختلف، همایش های ورزشی و پیاده روی خانوادگی به عنوان گرامی‌داشت این هفته برگزار شود.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور معاون وزیر ورزش، عنوان کرد: در هفته تربیت بدنی پایگاه قهرمانی استان پس از هفت یا هشت سال تعطیلی، مجددا بازگشایی خواهد شد. این پایگاه طی سه چهار سال اخیر به انباری تبدیل شده بود که ما برای آن کمی وسایل خریداری و آن را بازسازی کردیم و در هفته تربیت بدنی بازگشایی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: همچنین به مناسبت این هفته کلینینک پزشکی ورزشی که شامل بخش‌های فیزیوتراپی، فیزیولوژی، ساختارسنجی، مشاوره، تغذیه، ارتوپد، استعدادیابی و روانشناسی است، افتتاح خواهد شد. در همین هفته نیز سالن چند منظوره مجموعه ورزشی بانوان معلول اهواز که شامل ورزش های توپی است، افتتاح می شود.

وی بیان کرد: ساختمان مرکز آموزش ماهشهر، خوابگاه ورزشکاران ماهشهر، اداره ورزش و جوانان ماهشهر و سالن چند منظوره بندرامام خمینی (ره) نیز افتتاح خواهد شد. همچنین زمین ورزشی شهرک طالقانی ماهشهر و سالن رزمی بندرامام خمینی (ره) با حضور معاون وزیر کلنگ‌زنی می شود.

کیانی‌زاده خاطر نشان کرد: مجموعه ورزشی شهید ابراهیمی اهواز که متعلق به بخش خصوصی و شامل زمین چمن و استخر می شود در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد. همچنین قصد داریم در هفته تربیت بدنی برای کارمندان دولت تمام شهرستان ها ورزش صبحگاهی برگزار کنیم و به دنبال این هستیم که برگزاری ورزش صبحگاهی ادامه‌دار باشد.

وی افزود: ما در حال نوشتن طرحی هستیم که آن را به استاندار بدهیم که این طرح در خصوص مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر با برگزاری ورزش صبحگاهی با دو سه جلسه در طول هفته برای خانم‌ها و آقایان کارمند دولت است. این کار باعث ایجاد شادابی و نشاط، پاسخگویی بیشتر به ارباب رجوع و پیشگیری از مواد مخدر خواهد شد. بیشتر دستگاه‌ها امکانات ورزشی را دارند و اگر هم نداشته باشند، ما این امکانات را برای ورزش کارمندان در اختیار آن‌ها قرار می دهیم. امیدوارم این طرح به تصویب برسد و کارمندان استان روزی یک ساعت به ورزش بپردازند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار