تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۲۴۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعیین‌هیئت‌رییسه‌کمیسیون‌های‌شورای‌شهراهواز
هیئت رییسه کمیسیون های هشت گانه شورای چهارم برای سال دوم ، در جلسه امروز اعضای این شورا انتخاب شدند.

در این جلسه انتخاب هیئت رییسه هفت کمیسیون صورت گرفت و هیئت رییسه کمیسیون ورزش و جوانان به دلیل عدم حضور تمام اعضا تعیین نشد.
بر پایه این گزارش، عاشور سواری پور به عنوان رییس کمیسیون برنامه و بودجه ، غلامرضا سبزعلی به عنوان نائب رییس ، اسکندر زنگنه  به عنوان منشی تعیین شدند.
کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت ها با ریاست زیبا صالح پور، نائب رییسی سید مهدی آلبوشکه و انتخاب حسین حیدری به عنوان منشی تشکیل شد.
ریاست کمیسیون حقوقی و املاک را هوشنگ شیر مردی، نائب رییسی آن را حسین حیدری و عنوان منشی  را غلامرضا سبزعلی به عهده دارند.
درکمیسیون فرهنگی و اجتماعی، ریاست به حجت الاسلام کاظم سواری رسید، نائب رییس مریم ابریشم کار و منشی زیبا صالح پور خواهد بود.
همچنین  ریاست کمیسیون عمران را جمشید سلحشور با نائب رییسی علی ناصری بر عهده خواهند داشت و منشی این کمیسیون آذر زمان پور است.
ریاست کمیسیون خدمات شهری را ابتسام الباجی با نائب رییسی احمد باورساد بر عهده دارند ، همچنین حجت الاسلام کاظم سواری به عنوان منشی این کمیسیون تعیین گردید.  
کمیسیون حمل و نقل و ترافیک نیز با ترکیب احمد باورساد به عنوان رییس، جمشید سلحشور نائب رییس، اسکندر زنگنه به عنوان منشی تشکیل شد.
گفتنی است انتخاب هیئت رئییسه کمیسیون ورزش و جوانان به دلیل عدم حضور تمام اعضا به زمان دیگری موکول شد.
:
:
:
آخرین اخبار