تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۲۴۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صالحي خبر داد:
3 كيلوگرم ماده مخدر در اهواز کشف شد
جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان از كشف بيش از سه كيلو ماده مخدر روانگردان شيشه در اهواز خبر داد.

سرهنگ محمد صالحي اظهار كرد: مأموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز با همكاري سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام اقدامات اطلاعاتي از انتقال محمومله مواد مخدر توسط يك باند قاچاق از استان كردستان به خوزستان مطلع شدند كه بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي بيان كرد: امروز اكيپ هاي متشكل از مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام با استقرار در پليس راه اهوازـ انديمشك و با كنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه خودروي سمند را با دو سرنشين در محور منتهي به اهواز شناسايي و متوقف كردند كه در اين زمينه راننده خودرو به هويت (س. ح) و سرنشين زني به هويت (س. س) دستگير شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان تصريح كرد: مأموران در بازرسي تخصصي از خودرو سمند مقدار سه كيلو و 925 گرم مواد مخدر روانگردان شيشه كه به طرز ماهرانه اي در آن جاسازي شده بود را كشف كردند.

صالحي افزود: در ادامه يك دستگاه خودروي پژو پارس با دو نفر سرنشين به هويت‌هاي (م. ج) و (ف. ج) كه با متهمان اين پرونده در ارتباط بودند در پليس راه اهواز به انديمشك دستگير شدند.

وي يادآور شد: چهار سوداگر مرگ پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضائي شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان خاطرنشان كرد: امروز مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان حين اجراي طرح  كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي ديلم ـ بهبهان به يك دستگاه خودروي نيسان وانت مضنون شده و جهت بررسي بيشتر به راننده آن دستور توقف دادند.

صالحي ادامه داد: مأموران پس از متوقف كردن خودرو و انجام بازرسي تخصصي از آن مقدار 17 كيلو و 300 گرم ترياك را كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود كشف كرده و در اين رابطه راننده (ع. الف) نيز دستگير شد.

وي تاكيد كرد: در تحقيقات پليس مشخص شد متهم مواد مخدر را از شيراز به  مقصد اهواز بارگيري نموده بود كه توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان بيان كرد: مأموران كلانتري 18 كلانشهر اهواز با اقدامات اطلاعاتي خود سارق سابقه دار و حرفه اي منزل را شناسايي و در عمليات ضربتي اين متهم را دستگير كردند.

وي يادآور شد: متهم در بازجويي هاي انجام شده به 21 فقره سرقت منزل اعتراف كرده و دو مالخر اموال مسروقه را نيز به پليس معرفي كرد.

صالحي اذعان كرد: مأموران پليس دو مالخر اموال مسروقه معرفي شده را دستگير كرده و در بازرسي از منزل متهمان مقاديري طلاجات، تلفن همراه، عينك و ساعت مچي مسروقه را كشف كردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار