تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۷۲۴۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس:
تعطیلی‌پنجشنبه‌ها به روند اداری‌خوزستان لطمه نمی‌زند
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط آب و هوایی استان خوزستان طوری است که تعطیلی پنجشنبه‌ها در این استان لازم است و تعطیلی پنجشنبه‌ها به روند اداری استان خوزستان لطمه نمی‌زند.

اسماعیل جلیلی اظهار کرد: شرایط آب و هوایی استان خوزستان طوری است که تعطیلی پنجشنبه‌ها در این استان لازم است.

وی با بیان اینکه تعطیلی پنجشنبه‌ها لطمه‌ای به روند اداری این استان نمی‌زند، گفت: شرایط زندگی در خوزستان کمی سخت است و باید اختیار تعطیلی پنجشنبه‌ها به استانداران واگذار گردد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعتقاد ما بر این است که موضوعاتی که در استان وجود دارد، از جمله منابع طبیعی و نیز منافع ناشی از قوانین و مقررات مربوط به همه مردم استان است و همه آن‌ها باید از آن بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: موضوع تعطیلی پنج شنبه‌ها نیز یک مسئله سلیقه‌ای نیست، بلکه شرایط آب و هوایی استان اساسا ایجاب می‌کند که از این موقعیت بهره‌مند باشیم.

جلیلی بیان کرد: اختیار تعیین روز‌ها وساعات کاری از سوی دولت به استانداران تفویض شده و اگر بخشنامه جدیدی ابلاغ شده بحث دیگری است اما تعداد ساعات کار در طول هفته چه با تعطیلی و چه بدون تعطیل بودن پنجشنبه یکی است و کم نمی‌شود.

وی افزود: به طور معمول ساعت کاری تا 2 بعدازظهر است اما در حال حاضر با تعطیلی پنج شنبه، کارمندان تا ساعت 4 بعدازظهر مشغول به کارند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی درباره صحبت‌هایی که در رابطه با پایین بودن بازدهی شغلی کارمندان و لزوم باز بودن ادارات در روز پنج شنبه گفت: بازده کاری کارمندان به دلیل پائین بودن انگیزه است و باید انگیزه کارمندان را بالا برد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار