تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۲۵۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مطابق با فتاوای رهبر انقلاب صورت می‌گیرد:
پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره احکام عزاداری
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در نظر دارد به پرسش‌های شرعی مخاطبان درباره احکام عزداری مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ دهد.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در نظر دارد به پرسش‌های شرعی مخاطبان در موضوعات خاصی که کمتر به آنها پرداخته شده، مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ دهد.

در همین راستا و در آستانه‌ی ماه محرم و صفر، کاربران گرامی می‌توانند سوالات شرعی خود را که مربوط به احکام عزاداری است تا ۲۷ مهر ۱۳۹۳ در بخش نظرات این صفحه (http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=27907) و یا شماره پیامک ۲۰۱۱۰ ارسال کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده، کارشناس مسائل فقهی به پرتکرارترین سوالات، مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ خواهد داد.

این پایگاه اطلاع رسانی به مخاطبان توجه داده که با توجه به کثرت پرسش‌ها، علاقه مندان می‌توانید ابتدا نظرات منتشر شده در همین صفحه را مشاهده نمایید و یا به منابع فقهى موجود در پایگاه اطلاع‌رسانی (اجوبة الاستفتائات: احیاء مناسبت‌های دینی | رساله آموزشی: احیای مناسبت­های مذهبی و ملی) مراجعه کرده و اگر پرسش و پاسخ مدنظرتان را نیافتید، سؤال شرعی خود را نوشته و ارسال کنند.

:
:
:
آخرین اخبار