تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۷۲۸۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انهدام بزرگترين گروه ضد اخلاقي شبکه مجازي
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت:بزرگترين گروه ضد اخلاقي شبکه مجازي توسط سازمان اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج الله) در اصفهان شناسايي و منهدم شدند.

سردارسرتيپ دوم پاسدار غلام رضا سليماني فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج الله ) امروز گفت: اين گروه که داراي شش سرشاخه اصلي هست با راه اندازي محيط هاي ضد اخلاقي و مستهجن در شبکه هاي مجازي اقدام به عضوء گيري و اغفال دختران و پسران جوان مي کرد.

سردار غلام رضا سليماني با بيان اينکه افراد اين گروه با سرويس هاي جاسوسي هم مرتبط هستند افزود: هر يک از اين سرشاخه ها در حدود يک سال فعاليت خود بين 300 هزار تا 360 هزار عضو از سراسر کشور جذب کرده بود.

وي افزود: مرکز سايبري سپاه صاحب الزمان(عج الله) پس از يک سلسله اقدامات فني اطلاعاتي پيچيده اين افراد را که در شبکه هاي تلفن همراه و شبکه هاي اجتماعي فعال بودند شناسايي کرد و همه شش سرشاخه شناسايي بدست عناصر اطلاعاتي در چندين شهرستان استان اصفهان دستگير شدند.
 
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج الله ) با اشاره به اينکه افراد دستگير شده به اعمال مجرمانه خود در سايت هاي ضد اخلاقي اعتراف کرده اند گفت: اين گروه پس از هدايت جوانان براي اعمال منافي عفت، آنها را از فضاي مجازي به حقيقي هدايت مي کردند و براي آن ها مراسم دسته جمعي مي گرفتند.

سردار سليماني با هشدار به خانواده ها مبني بر نظارت بيشتر بر فعاليت فرزندان خود در شبکه مجازي ،افزود: از فرستادن اطلاعات و تصاوير به گروه هاي مختلف که با عناوين مختلف عضو گيري مي کنند خودداري کنند و از عضويت در آنها بپرهيزند.

منبع:صبح ایران
:
:
:
آخرین اخبار