تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۷۲۸۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان:
یک هیئت تجاری از آبادان به ویتنام سفر می‌کند
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان از سفر هیئت تجاری آبادان به ویتنام در دی‌ماه سال جاری خبر داد.

غلامرضا اکبری‌زاده امروز اظهار کرد: امید می‌رود تا مفاد تفاهمنامه منعقد شده میان اتاق بازرگانی آبادان و اتاق بازرگانی و صنایع ویتنام هر چه سریع‌تر شکل اجرایی به خود گیرد و تعاملات و همکاری‌های منسجم و هدفمندی دنبال و انجام شود.

وی با اشاره به سفر هیئت تجاری آبادان به ویتنام در دی‌ماه امسال افزود: علاقمند هستیم تا در این سفر افرادی از شورای اسلامی شهر آبادان را نیز با خود همراه داشته باشیم تا ارتباطات رو در رو  و دوجانبه‌ای را با ویتنامی‌ها برقرار کنیم.

*امضای تفاهمنامه میان شهرداری آبادان و یکی از شهرهای بزرگ ویتنام

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با اشاره به درخواستش از قائم مقام اتاق بازرگانی ویتنام عنوان کرد: از وی خواستیم تا ضمن پیگیری موضوع امضای تفاهمنامه بین شهرداری آبادان با یکی از شهرهای بزرگ ویتنام در خصوص فراهم شدن زمینه‌های اجرا و انجام تفاهمنامه همکاری دو جانبه اقدام جدی و پیگیری‌های لازم را به انجام برساند.

اکبری‌زاده با اشاره به موضوع خواهرخواندگی آبادان با یکی از شهرهای ایتالیا اضافه کرد: امید می‌رود تا این اتفاق میان شهرداری‌های آبادان و یکی از شهرهای بزرگ ویتنام برای توسعه شهری و گردشگری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر، ایران به لحاظ صادرات کالا به ویتنام در رده 85 قرار دارد که امید می‌رود این روند توسعه و بهبود یابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با بیان اینکه کشور ویتنام در موضوع صادرات پوشاک در رتبه پنجم جهان قرار دارد یادآور شد: این کشور در زمینه کشاورزی نیز جزو کشورهای موفق به شمار می‌رود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا توافقات حاصل شده میان ویتنام و آبادان هرچه سریع‌تر رخ دهد و شکل اجرایی به خود گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار