تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۷۲۸۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی طرح‌های برتر در جشنواره ملی ذهن برتر
در اختتامیه جشنواره ملی دانشجویی ذهن برتر جوان که در دزفول برگزار شد طرح ها و ایده های علمی برتر دانشجویی انتخاب و معرفی شدند.

این جشنواره که به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و با شرکت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار شد ، جدیدترین ایده های علمی توسط دانشجویان ارائه شد.

دبیر جشنواره ذهن برتر جوان گفت: داوران جشنواره از بین طرح های ارائه شده تعداد 30 ایده برتر دانشجویی را انتخاب و از ارائه دهندگان آنها تجلیل کردند.

نفیسه خواجوی افزود: دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره توانایی خود را در ارائه طرح ها و ایده های مختلف علمی به اثبات رساندند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با استقبال گسترده دانشجویان سراسر کشور روبرو شد افزود: 200 طرح و ایده ابتکاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال که 120 ایده در مرحله اول پذیرفته شد.

دبیر جشنواره دانشجویی ذهن برتر جوان اظهار داشت: 15 داور عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول به بررسی آثار ارائه شده پرداخته و در نهایت 30 ایده برتر در رشته های برق مهندسی پزشکی ، مکانیک ، نانو و کامپیوتر را انتخاب و معرفی کردند.

وی خاطر نشان کرد: در حاشیه این جشنواره سه کارگاه آموزشی در راستای تجاری سازی ایده های برتر برای دانشجویان و مخترعان جوان برگزار گردید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار