تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۷۲۸۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام رضا اهواز برگزار شد
آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) با حضور آیت الله موسوی جزایری در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) اهواز، شامگاه یکشنبه بیست وششم مهرماه، با حضور آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مسجد اعظم این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم 9 نفر از طلبه های حوزه علمیه امام رضا(ع) و 1 طلبه از حوزه علمیه امام خمینی(ره)، به لباس مقدس روحانیت مشرف شدند.

در این مراسم آیت الله موسوی جزایری با تبریک این مناسبت معنوی به طلاب حوزه های علمیه، اظهار داشت: در روز های مبارکی به سر می بریم که بزرگداشت این روزها و برگزاری آیین مقدس تعمیم در آن ها برکات آن را چند برابر کرده است.

وی افزود: دین مداری و تقوا از آموزه های مهمی بوده که اساتید محترم حوزه های علمیه آن را فرا گرفته و به طلاب فرا داده اند و این ویژگی سبب شده تا طلاب به این درجه علمی و فکری بالا برسند.

آیت الله موسوی جزایری گفت: امیدواریم با توفیقات الهی و پشتیبانی های ولی عصر(عج)، روزی شاهد اجرای این مراسم معنوی و برقراری نماز جماعت در سرزمین های مقدس و مسجد الاقصی باشیم.

همچنین در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عبدالمجید زکی پور با اشاره به نهادینه کردن نظام آموزشی فعال در حوزه های علمیه و تربیت طلاب نخبه، اظهار داشت: با تلاش های شبانه روزی اساتید یک نظام صالح حوزوی در حال شکل گیری است.

وی در ادامه افزود: فعالیت های حوزه علمیه با سه محور تهذیب نفس، تحصیل علم و فعالیت های فرهنگی طلاب بر پایه دین مداری تکمیل شده و پویا می شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم پایگاه بسیج حوزه علمیه امام رضا(ع) و مسجد اعظم افتتاح و فرماندهان آن ها نیز معرفی شد.
:
:
:
آخرین اخبار