تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۲۸۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تانکرهای سوخت عراقی؛ بمب‌های متحرک در جاده‌های خوزستان
رییس پلیس راه خوزستان گفت: تانکرهای عراقی حمل سوخت مانند بمب متحرک در جاده‌های خوزستان هستند و تردد آنها در هر جاده‌ای می‌تواند خطرناک باشد.

سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: با توجه به این که تعداد زیادی از تانکرهای سوخت عراقی از استان‌های دیگری چون کردستان، ایلام و کرمانشاه وارد استان خوزستان می‌شوند، باید سرعت این تانکرها، مدارک رانندگان و ایمن بودن خودرو به لحاظ نداشتن نقض فنی چک شود و در ورودی مرز کنترل بیشتری روی ورود تانکرها به کشور اعمال شود.

رییس پلیس راه خوزستان با بیان این که سازمان پایانه‌های حمل و نقل استان متولی کنترل ورود وسایط نقلیه در مرزهای خوزستان است، گفت: هر چند تردد از آزادراه خلیج فارس برای این تانکرها ایمن‌تر است ولی خودروهای سنگین برای انتخاب مسیر این آزادراه فعلا مختار هستند و ممنوعیتی برای تردد در دیگر جاده‌های استان مصوب نشده است. با این وجود؛ در شورای ترافیک استان مصوب شده که اداره‌کل راه و شهرسازی، تابلوها و علایم لازم را جهت ممنوعیت تردد کامیون‌ها از جاده‌های قدیمی و مسیرهایی غیر از آزادراه خلیج فارس نصب کند.

قدرتی اظهار کرد: با اجرایی شدن این مصوبه، پلیس چنان‌چه تردد کامیون‌ها به خصوص تانکرهای عراقی حمل سوخت را در این مسیرها مشاهده کند، با آنها برخورد خواهد کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار