تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۲۸۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان مسابقات قهرمانی تکواندو کشور در آبادان
رقابت‌های قهرمانی تکواندو کشور با شناخت تیم‌های برتر در آبادان به کار خود پایان داد.

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان اظهار کرد: این مسابقات 26 و 27 مهرماه در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی آبادان برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم های مازندران، تهران و البرز به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند. خوزستان هم با کسب پنج نشان برنز در رده نهم ایستاد.

دبیر هیات تکواندو خوزستان خاطر نشان کرد: در این مسابقات صادق شجاعی، رضا روحی اصفهانی، پوریا بسحاق، فردین اسکندری و حمید گلشنی به ترتیب در وزن های یک، پنج، شش، هفت و هشت از خوزستان به مدال برنز دست پیدا کردند. جام اخلاق هم به تیم خوزستان رسید.

وی با اشاره به میزبانی خوزستان پس از 25 سال، گفت: میزبانی مان در آبادان خیلی خوب بود و تیم ها، داوران و مسوولان برگزاری نیز از میزبانی رضایت داشتند. برنامه‌ریزی خوبی برای این میزبانی صورت گرفت که جا دارد از کمک همکارانم در این زمینه تشکر کنم.

محمدزاده بیان کرد: خوزستان پس از 25 سال میزبان این مسابقات شد و حساسیت خاصی برای ما داشت که بتوانیم این رقابت ها را به خوبی برگزار کنیم.

وی سطح مسابقات را بسیار خوب ارزیابی و عنوان کرد: بسیاری از ملی‌پوشان و قهرمانان جهان نیز در این مسابقات شرکت کرده بودند و عملکرد تکواندوکاران استان ما نیز خوب بود. به هر حال کار در این رده های سنی با این سطح فنی دشوار است. نفرات برتر این مسابقات نیز به اردوی تیم‌ملی دعوت می شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار