تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۷۲۸۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: ما و نفت مسجدسلیمان به دنبال فاصله گرفتن از انتهای جدول هستیم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی با نفت مسجدسلیمان هر دو تیم به دنبال فاصله گرفتن از انتهای جدول هستند.

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: قطعا بازی فردا برای هر دو تیم سخت است و هر دو تیم به دنبال فاصله گرفتن از انتهای جدول هستند.

وی گفت: نفت تیم جوان و قوی‌ است و نتایجی که تاکنون به دست آورده شایسته این تیم نبوده است ولی یک سری از مشکلات این تیم با تغییر مدیریتی که داشته، مرتفع شده است.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: حق این تیم در بازی مقابل تیم‌هایی مانند استقلال تهران و پرسپولیس نتایجی نبود که به دست آوردند و مقابل فولادخوزستان نیز با دوندگی توانستند به پیروزی برسند. ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم و امیدوارم فردا یک بازی خوب و جوانمردانه رقم بخورد.

وی درباره عدم استفاده تیمش از کولیبالی در بازی فردا و بهره بردن تیم حریف از یک مهاجم برزیلی، گفت: مهاجم برزیلی نفت بازیکن بسیار خوبی است و درباره عدم حضور کولیبالی هم باید بگویم ما قطعا بازیکنانی داریم که جای او را پر کنند و نبود او نقطه ضعف ما نیست. خط دفاعی ما جزو بهترین خط‌های دفاعی لیگ برتر بوده است.

پورموسوی بیان کرد: پس از بازی با راه آهن و کسب سه امتیاز از این مسابقه شرایط روحی و روانی تیم بسیار خوب است و هفته گذشته نیز توانستیم در جام حذفی با برد از زمین خارج شویم. در کل همه چیز آماده است تا فردا یک بازی خوب، جوانمردانه و پاک و همراه با سه امتیاز داشته باشیم.

وی در پایان درخصوص رویکرد باشگاه از حضور در جام حذفی خاطر نشان کرد: از روزی که مدیریت و کادر فنی به ویژه ویسی هدف‌گذاری خود را آغاز کرده‌اند، نگاه ویژه‌ای به جام حذفی داشتند که خوشبختانه گام اول را محکم برداشتیم و امیدوارم در ادامه نیز تلاش‌های‎مان به بار بنشیند.

این نشست در حالی برگزار شد که با توجه به دستور فدراسیون فوتبال درباره ممنوعیت ورود دوربین‌های صداوسیما به نشست خبری، در این نشست نیز دوربین‌های صداوسیما اجازه حضور و پوشش نداشتند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار