تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۷۲۸۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی: نگاهم ماندن تیم در لیگ نیست
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برای این که شرایطمان بهبود پیدا کند، در دیدار با استقلال خوزستان در تلاشیم تا سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: ما یک بازی بسیار مهم داریم و حریف‌مان تیم هم‌استانی‌مان است. موقعیت ما در جدول خوب نیست و تیم انتهای جدول هستیم.

وی بیان کرد: استقلال خوزستان که نسبت به ما باتجربه‌تر است، در شرایط مناسبی قرار ندارد. بازی دو تیم هم‌استانی همیشه جذابیت داشته است. با توجه به شناختی که نسبت به ویسی دارم و زحمات زیادی که او طی این دو سال برای این تیم کشیده است، می‌دانم می‌تواند در پایان مسابقات همراه با استقلال خوزستان جایگاه خوبی را به دست آورد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: برای این که شرایطمان بهبود پیدا کند، در تلاش هستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. اگر نگاه ما تک امتیازها باشد، با توجه به شرایطی که داریم، فکر می‌کنم روز آخر به این امتیازهای از دست رفته نیاز پیدا کنیم و شرایطمان سخت شود. به هر حال در دیدار داربی دوست ندارم هیچ کدام از تیم‌های خوزستانی ضرر کنند ولی ما به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد از زمانی که شما به این تیم آمده‌اید، موج شادی وارد این تیم شده است؟ گفت: مردم نسبت به من لطف دارند و اگر خوشحال‌اند، من هم خوشحال هستم که در خدمت باشگاه نفت و آن ها هستم. امیدوارم با توجه به این که شرایطمان سخت است، کمک کنند تا این وضعیت نا به‌ سامان خوب شود. همه باید در این زمینه کمک کنند؛ چرا که هر روز که پیش می‌رویم شرایط سخت‌تر می‌شود و ما هم نیاز به حمایت مردم داریم.

مکوندی افزود: زمانی که من به این تیم آمدم، شرایط تیم مساعد نبود و از 10 بازی 5 امتیاز به دست آورده بودیم و از مشکلاتی که برای تیم شکست خورده ما وجود داشت، این بود که روحیه کافی را برای ادامه کار نداشتیم. از زمانی که ما آمدیم به مسایل فنی و روحی و روانی توجه کردیم و خوشبختانه توانستیم تا اندازه‌ای در القای روحیه پیروزی به تیم قدمی رو به جلو برداریم؛ هر چند که کافی نیست و باید بیشتر کار کنیم تا از پس مشکلات برآییم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه حدودی مشکلات مالی باشگاه و بازیکنان برطرف شده است؟ خاطر نشان کرد: تا پیش از بازی با فولادخوزستان با تلاش مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه، 15 درصد دوم قرارداد بازیکنان پرداخت شد و آن ها تاکنون 30 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. آقای رضاییان و هیات مدیره به جدیت در تلاش هستند تا مشکل اسپانسر تیم نیز حل شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا شما قول ماندن تیم را در لیگ برتر می‌دهید یا خیر؟ گفت: من در این فوتبال به هیچ کسی قول نمی‌دهم ولی این قول را به خودم و مردم می‌دهم که سخت تلاش کنم و باید همگی‌مان نیز تلاش کنیم. نگاه من به ماندن در لیگ نیست؛ چرا که اگر به این صورت باشد، کار سخت می‌شود ولی اگر نگاه‌مان به دست آوردن جایگاه بهتر از ماندن باشد، فکر می‌کنم چیز زیادی از دست ندهیم و نتایج بهتر از ماندن دور از دسترس نیست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار