تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۷۲۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیات انجمن‌های ورزشی برگزار می‌کند؛
کلاس‌های داوری و مربیگری درجه 3 اواسپورت
علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های داوری و مربیگری درجه 3 اواسپورت می‌توانند با مراجعه به هیات انجمن‌های ورزشی استان، اقدام به ثبت‌نام کنند.

علی بهمن، مسوول کمیته اواسپورت هیات انجمن‌های ورزشی استان اظهارکرد: رشته اواسپورت به تازگی به رشته‌های هیات انجمن‌های ورزشی اضافه شده است و هفدهمین رشته هیات محسوب می‌شود و ما قصد داریم کلاس‌های داوری و مربیگری آن را برگزار کنیم.

وی بیان‌کرد: این کلاس‌ها هشتم و نهم آبان‌ماه در اهواز برگزار می‌شوند و علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس‌ها تا روز برگزاری کلاس فرصت دارند با مراجعه به هیات استان واقع در بلوار لشکر، اقدام به ثبت‌نام کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09169950255 (علی بهمن) تماس بگیرند.

مسوول کمیته اواسپورت هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان گفت: ظرفیت کلاس 30 نفر است و علاقه‌مندان برای شرکت در آن باید دارای حداقل 18 سال سن و حداقل مدرک دیپلم باشند. برای ثبت‌نام نیز کپی‌های مدرک تحصیلی، شناسنامه برابر اصل، کارت پایان خدمت برابر اصل یا گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه، کارت‌ملی، کارت بیمه ورزشی و دو قطعه عکس 4×3 مورد نیاز است.

وی در ادامه در توضیح این رشته، بیان‌کرد: اواسپورت دارای هفت سبک تمرینی و مبارزاتی است و شامل دفاع شخصی، پارکور، هنرهای فردی، اهمتان، آکسایا، آمادای (سبک ساحلی) و آگماتانو (سبک زمستانی) است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار