تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۷۲۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار شهر گلگیر تاکید کرد :
لزوم نصب سیستم فیلتراسیون خروجی غبارها توسط مسئولان کارخانه سیمان کارون
بخشدار شهر گلگیر مسجدسلیمان بر نصب سیستم فیلتراسیون خروجی غبارهای کارخانه توسط مسئولان کارخانه سیمان کارون تاکید کرد.

نخستین جلسه شورای سلامت و امنیت شهر گلگیر صبح امروز در ساختمان شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

این جلسه به ریاست منوچهر ورناصری بخشدار، نایب فدایی معاون شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان و دبیر جلسه با حضور علی شجاعی شهردار، سجاد اسکندری رئیس شورای شهر گلگیر، بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان و نمایندگان دوایر دولتی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

در این جلسه که نخستین جلسه شورای سلامت و امنیت بخش گلگیر محسوب می‌شود مباحث و موضوعات متعدد مربوط به بخش سلامت مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

بخشدار گلگیر در این جلسه طی سخنانی با برشمردن حساسیت مقوله بهداشت و لزوم توسعه آموزش‌های بهداشتی به شهروندان گفت: وجود احشام و بیماری‌های مشترک میان انسان و دام، بر اهمیت گسترش و توسعه آموزش‌های بهداشتی می‌افزاید.

منوچهر ورناصری ضمن تأکید بر برگزاری این جلسات به صورت منظم و ماهانه افزود: لازم است بحث آموزش خارج از کارگروه سلامت مطرح و با حضور کارشناسان محیط زیست و دامپزشکی آموزش‌های لازم به دامداران داده شود.

وی با حاد دانستن مشکل آلایندگی کارخانه سیمان کارون و بروز مشکلات متعدد برای شهروندان گفت: لازم است مسئولان این کارخانه با احترام به حقوق شهروندان هر چه سریع‌تر در خصوص نصب سیستم فیلتراسیون خروجی غبارهای کارخانه و استانداردسازی آنها اقدام کنند چرا که موضوع سلامت مردم جدی است و باید در این راه با برنامه‌ریزی دقیق از آزمون و خطا اجتناب کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار