تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۲۹۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کارون:
شهرداری کوت عبدالله بدهی انجمن کتابخانه‌های عمومی را پرداخت کند
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کارون گفت: شهرداری کوت عبدالله بخشی از بدهی خود به انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر را به حساب این انجمن واریز کرد.

هاشم حمیداوی امروز اظهار کرد: پرداخت به موقع نیم درصد توسط شهرداری‌ها به رفع مشکلات جاری کتابخانه‌های عمومی می انجامد و راه را برای خدمات بهتر و مؤثرتر کتابخانه‌های عمومی فراهم می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر مطالعه به عنوان یکی از شاخص‌های مهم  توسعه فرهنگی نیاز به توجه بیشتر از سوی مسئولان دارد چرا که تعداد کتابخانه، کتاب و اعضا در هر منطقه می‌تواند نشان‌دهنده توسعه فرهنگی آن منطقه باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کارون در ادامه گفت: با نگاه خوب فرهنگی شهردار کوت عبدالله نخستین واریز سهم نیم درصد کتابخانه‌های شهرستان کارون انجام پذیرفت و این واریز به‌صورت علی‌الحساب برای نخستین‌بار پس از تفکیک شهرستان تازه تأسیس کارون از کلانشهر اهواز انجام شده است.

حمیداوی اضافه کرد: در حال حاضر مبلغ 20 ملیون ریال توسط شهرداری کوت عبدالله پرداخت شد که با اعلام آمادگی و همت شهردار کوت عبدالله به تدریج در ماه‌های آتی و به صورت منظم مبالغ قابل توجه تر به منظور رفع مشکلات کتابخانه‌های شهرستان به حساب انجمن واریز خواهد شد که این اقدام شایسته قابل تقدیر بوده و موجب رشد و نشاط و رونق کتابخانه در ارائه خدمات کتابخانه‌ای می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: از اقدامات خوب پیشین این شهردار اهدای زمین به مساحت یک‌هزار متر مربع به‌منظور ساخت کتابخانه مرکزی کارون بوده که این پروژه با پیشرفت 20 درصدی در دو طبقه  در حال احداث است.

این مسئول فرهنگی در پایان گفت: اداره شهرستان کارون در آغاز راه‌اندازی و تشکیل اداره نیازمند توجه اعضا و مسؤلان است و در حال حاضر این شهرستان با سه باب کتابخانه به ارائه خدمات می‌پردازد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار