تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۲۹۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دارنده مقام سوم کشتی مسابقات آسیایی:
برخی مسئولان ایذه‌ با ورزش قهر هستند
مدال‌آور ایذه‌ای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در اینچئون گفت: برخی مسئولان ایذه با ورزش قهر هستند و در این زمینه هیچ حمایتی نمی‌کنند.

پیام بویری امروز ضمن بیان اینکه همواره به عشق مردم این شهر کشتی گرفته‌ام، اظهار کرد: روز استقبال فقط به عشق شور و حضور مردم در این محفل حاضر شده بودم و هیچ‌گاه چشم‌داشت کمکی از سوی مسئولان را نداشته‌ام.

وی افزود: با اینکه برای نخستین‌بار در مسابقات بزرگسالان حاضر شده بودم اما انتظار مقام طلا را از خودم داشتم و باخت به حریف ژاپنی که سابقه چند سال حضور در مسابقات بزرگسالان را هم داشت، برایم ناباورانه بود.

مدال‌آور ایذه‌ای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در اینچئون با انتقاد از اینکه در مراسم استقبال از وی برخی مسئولان به جای تشویق و ترغیب به امر ورزش به تبلیغ مواضع شخصی خود پرداخته‌اند، خاطرنشان کرد: ورزش ایذه نیازمند عمل‌ها است و هنگام مراسم استقبال، نیازی به حضور فرد عزیزی که برای بیان اقدامات شخصی و تبلیغ کارهای خود در بین چند هزار فرد استقبال کننده حاضر شده بود را نداشته‌ام و هیچ‌گاه روی کمک‌های این مسئول حسابی نکرده بودم.

دارنده مقام سوم کشتی مسابقات آسیایی با بیان اینکه در تمام کشتی‌هایم برای شادی مردم تلاش کرده‌ام، گفت: تا به امروز به هیچ عنوان برای مسائل مالی به مساله ورزش نپرداخته‌ام و از این‌رو از کسی انتظار کمک نداشته‌ام.

بویری با اشاره به این اتفاق برای نخستین‌بار در کشتی شهرستان افزود: از اینکه برای نخستین‌بار در بین کشتی‌گیران ایذه‌ای موفق به کسب این افتخار در مسابقات بین‌المللی بزرگسالان شده‌ خوشحالم و امیدوارم این موفقیت، گام خیری برای حضور و افتخارآفرینی دیگر کشتی‌گیران ایذه‌ای در صحنه‌های آسیایی و جهانی باشد.

وی با اشاره به اقدام خیر ایذه‌ای در راستای اهدای یک دستگاه پراید به‌عنوان هدیه یادآور شد: کسانی که در راستای تشویق جوانان به روی آوردن به ورزش و حمایت از ورزشکار می‌کنند، پهلوانان واقعی هستند.

اولین مدال‌آور کشتی فرنگی بزرگسالان ایذه در خصوص اینکه کشتی ایذه همواره در رده‌های پایه یکه‌تاز بوده ولی این موفقیت‌ها را در رده بزرگسالان نداشته است عنوان کرد: ورزشکاران ایذه‌ای بدون داشتن یک پشتوانه مناسب به‌مانند شرکت‌های معتبر و کارخانه‌های تولیدی در شهرستان و ناتوانی خانواده‌ها در تامین هزینه‌ها، از ادامه راه باز می‌مانند.

این ورزشکار ایذه‌ای ادامه داد: از آنجایی که هر کشتی‌گیر حداقل باید دو سال در دروازه‌های انتخابی بزرگسالان بماند، تامین هزینه‌ها تا این مقطع بر عهده خود ورزشکار خواهد بود.

وی در همین راستا یادآور شد: یک کشتی‌گیر برای فعالیت در رده بزرگسالان، سال‌های زیادی از عمر خود را روی تشک‌کشتی سپری کرده و بدون هیچ سرمایه‌ای به این ورزش می‌پردازد که برای تشکیل خانواده و آینده خود، در صورت عدم‌توجه و حمایت، با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

بویری با بیان اینکه اکثر مسئولان شهرستان ایذه رابطه خوبی با فعالیت‌های ورزشی ندارند اضافه کرد: به واسطه افتخارآفرینی‌های ورزشی است که نام ایذه در کشور مطرح می‌شود و در برخی موارد نیازی به ترحم به جای حمایت توسط مسئول شهرستان نیست.

وی با انتقاد و گلایه از برخی مسئولان ارشد شهرستان بیان کرد: برخی مسئولان فقط شعار می‌دهند و هیچ‌گاه برای پیشرفت ورزش کاری نکرده‌اند و امروز، من هر چه دارم از وجود این مردم فهیم و ورزش‌دوست است.

این قهرمان ایذه‌ای در پایان از جهانبخش قلاوند فرماندار، مسئولان اداره ورزش و جوانان، خانواده، مردم شهرستان ایذه و افرادی که با حمایت‌های خود زمینه‌ساز این موفقیت بوده‌اند، تشکر کرد و گفت: اگر روزی از ایذه بروم کشتی را کنار خواهم گذاشت.

علی‌بابا احمدپور خیر ورزش‌دوست ایذه‌ای که در مراسم استقبال از پیام بویری در شهرستان ایذه، قول اهدای یک دستگاه پراید را به این ورزشکار ارزنده شهرستان داده بود، با حضور در منزل این ورزشکار با اهدای این خودرو وعده خود را عملی ساخت.

وی، هدف از این حرکت خود را ایجاد انگیزه در این ورزشکار برای کسب افتخارات ارزنده‌تر و بیشتر و همچنین تشویق جوانان شهرستان به‌سمت ورزش‌های قهرمانی دانست.

در این مراسم مجاهد مقصودی و ایمان داودی، اعضای ورزش دوست شورای اسلامی شهر ایذه هم حضور داشتند.

برخی مسئولان ایذه‌ با ورزش قهر هستند
اهدای خودرو از طرف علی‌بابا احمدپور به پیام بویری

برخی مسئولان ایذه‌ با ورزش قهر هستند

برخی مسئولان ایذه‌ با ورزش قهر هستند

برخی مسئولان ایذه‌ با ورزش قهر هستند

برخی مسئولان ایذه‌ با ورزش قهر هستند
اهدای خودرو به پیام بویری
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار