تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۲۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی شوشتر خبر داد :
متلاشی شدن باند کیف‌قاپان در شوشتر
فرمانده انتظامی شوشتر از متلاشی شدن باند کیف‌قاپان حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

بهروز حسنوند امروز اظهار کرد: باند سه‌نفره کیف‌قاپان حرفه‌ای در شهرستان شوشتر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این باند در خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت براثر غفلت بانوان اقدام به کیف‌قاپی و سرقت از مردم می‌کرد که پس از شناسایی و اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری این افراد شدیم.

فرمانده انتظامی شوشتر تاکید کرد: دستگیری این افراد بسیار سریع و غافلگیرانه بوده و این افراد هم‌اکنون در اختیار قانون برای مجازات هستند.

حسنوند افزود: این کیف‌قاپان در انتقال به مرکز آگاهی و بازجویی‌های اولیه به سه فقره سرقت و کیف‌قاپی اعتراف کرده‌ که در این میان مال‌باختگان نیز افراد دستگیری را شناسایی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام‌ شده مشخص شد که افراد دستگیر شده از افراد سابقه دارد در بخش سرقت و ... هستند و برای اعمال قانون به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شوشتر با توصیه‌هایی به مردم برای جلوگیری از سرقت و کیف‌قاپی گفت: تا حد امکان از کارت الکترونیکی برای مصرف پول استفاده کنید و از همراه دادن وجه نقد بپرهیزید، معمولان کیف‌قاپ‌ها در کنار بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری مستقر هستند، پس تلاش کنید تا در صورت دریافت وجه نقد در حمل‌ونقل آن دقت زیادی انجام دهید، هرگز وجه نقد و ... را با کیسه‌های نایلونی روشن جابه‌جا نکنید.

حسنوند در پایان اضافه کرد: هنگام استفاده از تلفن همراه کیف پول خود را حتی برای لحظه‌ای به زمین نگذارید، هنگام قرار دادن وسایل خود در صندوق‌عقب خودرو کیف پول خود را روی زمین نگذارید و کیف‌قاپ‌ها معمولاً با موتورسیکلت تندرو و برسر داشتن کلاه ایمنی اقدام به سرقت می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار