تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۷۲۹۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با پیام رهبر معظم انقلاب ؛
اجلاس سراسری نماز در اهواز برگزار می‌شود
دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان از برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در روزهای دهم و یازدهم دی امسال در اهواز خبر داد.

سیدموسی بلادیان در نشست هماهنگی برگزاری این اجلاس در سالن اداری معاونت پشتیبانی و تامین نیروی انسانی استانداری خوزستان افزود: این اجلاس روزدهم دی با پیام رهبر معظم انقلاب در سالن امام رضا(ع) در شهرک نفت اهواز گشایش می یابد.

وی گفت: از رییس جمهوری اسلامی ایران برای سخنرانی در آیین گشایش این اجلاس دعوت به عمل خواهد آمد.

دبیرستاد اقامه نماز خوزستان بر ضرورت مشارکت همه دستگاه های اجرایی، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد این استان برای برگزاری با عظمت تر این اجلاس تاکید کرد و افزود: برپایی این اجلاس برکات معنوی زیادی برای مردم متدین و ولایی خوزستان به همراه خواهد داشت.

معاون پشتیبانی و تامین نیروی انسانی استاندار خوزستان نیز در این نشست با بیان اینکه در فرصت باقی مانده هماهنگی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این اجلاس معنوی و دینی در این ستان فراهم خواهد شد گفت:این اجلاس فرصتی مغتنم برای گسترش فرهنگ نماز در خوزستان فراهم می کند.

علی عماد افزود: دو ماه پیش نیز نشست هماهنگی مقدماتی این اجلاس با حضور استاندار خوزستان و تنی چند از مسوولان ستاد اقامه نماز کشور در اهواز برگزار شد و بر آمادگی همه دست اندرکاران و مسوولان دستگاه های اجرایی خوزستان برای برپایی اجلاس سراسری نماز تاکید شد.

وی گفت: از هم اکنون باید فضای معنوی برگزاری این اجلاس در سراسر خوزستان به ویژه مساجد ایجاد شود و امیدواریم برپایی این اجلاس بتواند به رونق فرهنگ نماز جماعت و آثار مترتب بر آن کمک کند.

عماد، به برگزاری موفق اجلاسیه بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در روزهای 23و 24مهر در اهواز اشاره و ابراز امیدواری کرد بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در اهواز با نظم و فراگیری بیشتری برگزار شود.

در این نشست پیشنهادهایی برای برگزاری بهتر و بامحتواتر اجلاس سراسری نماز مطرح شد.

در این نشست مقرر شد نشست های بعدی پیرامون مسایل پشتیبانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز نیز در استانداری برگزار شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار