تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۷۳۰۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام تسلیت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه نفت درپی درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت پیام تسلیتی را به‌مناسبت رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

با دریغ و افسوس فراوان خبر یافتیم که عالم ربانی، فقیه عالی‌قدر و عارف روشن‌ضمیر حضرت آیت‌الله مهدوی کنی قدس‌الله‌ نفسه ‌الزکیه، دار فانی را وداع گفته و به جوار رحمت حق پیوسته است.

این روحانی عالی‌قدر از جمله‌ی شخصیت‌های نادری بود که در سراسر عمر با برکت و در مراحل گوناگون زندگی نورانی خویش، منشا برکات فراوان برای جامعه‌ی دانشجویان و مردم مومن و اسوه‌ی اخلاقی و عملی برای شاگردان و ارادتمندان خود بود.

جایگاه رفیع او در نظام جمهوری اسلامی و ریاست مجلس خبرگان رهبری، نشانه‌ی حرمت و مکانت او در چشم نخبگان و علمای بزرگ کشور است. ایشان معلم بزرگ اخلاق و عرفان و سرچشمه‌ی فیوضات معنوی بی‌پایان نیز بودند. دل نورانی و مصفای آن پارسای پرهیزگار، آیینه‌ی روشن و صیقل یافته‌ی الهام الهی و کلام معطر او راهنمای اندیشه و عمل رهجویان و سالکان بود.

جامعه‌ی اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت تسلیت صمیمانه‌ی خود را به پیشگاه حضرت بقیةالله ارواحنا فداه تقدیم می‌دارد و به حضرات علمای اعلام و مراجع عظام و شاگردان و خانواده گرامی و به ویژه جامعه‌ی دانشجویان و اساتید دانشگاه امام صادق(ع) تسلیت عرض می‌کند و برای همه‌ی داغداران از خداوند متعال درخواست تسلا می‌نمايد.
:
:
:
آخرین اخبار