تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۳۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول جمعیت هلال احمر اهواز خبر داد:
امضای تفاهمنامه هلال احمر اهواز با کانون اصلاح تربیت
مسئول جمعیت هلال احمر اهواز از امضای تفاهمنامه با کانون اصلاح تربیت این کلانشهر خبر داد.

سید فتح‌الله هاشم‌نژاد امروز اظهار کرد: جمعیت هلال احمر اهواز با کانون اصلاح تربیت این کلانشهر تفاهمنامه امضا کرد.

وی افزود: این تفاهمنامه به‌منظور امدادرسانی به مددجویان کانون اصلاح تربیت در حوادث احتمالی طبیعی از سوی مسئولان این مرکز و جمعیت هلال احمر اهواز امضا شد.

مسئول جمعیت هلال احمر اهواز بیان کرد: به موجب این تفاهمنامه در صورت بروز بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، انفجار و دیگر موارد این جمعیت به امدادرسانی به مددجویان کانون اصلاح تربیت می‌پردازد.

هاشم‌نژاد، نجات جان افراد از زیر آوار و خروج و اسکان اضطراری مددجویان کانون اصلاح تربیت اهواز را از جمله بندهای تفاهمنامه امضا شده بین جمعیت هلال احمر اهواز و کانون اصلاح تربیت این کلانشهر اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون کانون اصلاح تربیت اهواز زیر نظر اداره کل زندان‌های استان در این کلانشهر فعالیت می‌کند.

وی همچنین از برگزاری طرح جمعه، ایمان، ایمنی در کلانشهر اهواز خبر داد و گفت: این طرح با حضور عموم نمازگزاران اهوازی در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز اجرا شد.

مسئول جمعیت هلال احمر اهواز اضافه کرد: این طرح همزمان با هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی از سوی مرکز جوانان این جمعیت اجرا شد.

هاشم‌نژاد در پایان گفت: با اجرای طرح جمعه، ایمان، ایمنی در کلانشهر اهواز بیش از 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم اهواز با شیوه‌های امدادرسانی را آشنا شدند و آموزش‌های لازم در زمینه را فرا گرفتند.
برچسب ها: هلال احمر اهواز
:
:
:
آخرین اخبار