تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۳۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: داربی خوزستان در حد محلات بود
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از تساوی تیمش در داربی استان مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: اگر آن هایی که به ورزشگاه آمده بودند و تیم ها را نمی شناختند، فکر می کردند بازی محلات است.

عبدالله ویسی اظهارکرد: بازی روز گذشته ضعیف بود و انتظار مردم و خود ما این بود که شاهد یک دربی خوب و ناب خوزستانی باشیم ولی اصلا به این صورت نشد و هر دو تیم ضعیف کار کردند.

وی بیان‌کرد: انگیزه تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به تیم ما بیشتر بود و تقریبا در نیمه اول بهتر از ما کار کرد ولی در کل هر دو تیم هر کدام دو موقعیت گلزنی داشتند و می‌توان گفت این بازی چیزی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: این بازی چیز خاصی نداشت که بخواهم در مورد آن توضیح دهم و نمی‌دانم چرا دو تیم در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند. این بازی نه تنها در حد لیگ برتر و داربی نبود، بلکه تاکنون بازی دوستانه اینقدر ضعیفی هم ندیده بودم.

وی خاطرنشان‌کرد: تیم ما اصلا خوب نبود و البته گاهی مواقع چنین شرایطی پیش می‌آید. به هر حال وقتی دو تیم خوب بازی نمی‌کنند، نمی‌توان در مورد آن دیدار حرفی زد و آدم شرمنده می‌شود. من از این بازی خیلی ناراضی هستم.

ویسی در ادامه درخصوص عدم پوشش مسابقات هفته دوازدهم از رسانه ملی، گفت: مردم حق دارند بازی‌ها را ببینند و آن‌ها باید برای صدا و سیما قابل احترام باشند. سری‌های گذشته هم به این صورت می‌شد ولی در نهایت دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌ها راه داده می‌شدند ولی این دفعه آقای کفاشیان روی حرفش ایستاد و مانع ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌ها شد و فکر می‌کنم کار درستی هم انجام داد.

وی افزود: من موافق این هستم که فدراسیون بتواند حقش را بگیرد و تنها راه نیز همین بود. من با عدم ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها و این‌که مردم بازی ها را نبینند، موافق نیستم ولی این‌که آقای کفاشیان روی حرفش ایستاد و تاکید داشت که حق فوتبال را بگیرد، به نظرم کار شجاعانه‌ای بود. مردم برای همه ما قابل احترام هستند ولی در این زمینه صدا و سیما هم باید حق فوتبال را بدهد. به هر حال باید این بحث جمع شود و خوب نیست.

وی در پایان درباره جذب حجت چهارمحالی و حضور میثم بائو در تمرینات این تیم، عنوان‌کرد: چهار محالی را جذب کردیم و در بازی این هفته‌مان در جام حذفی می‌توانیم از او استفاده کنیم. بائو هم در تمرینات‌مان حضور دارد و از نیم‌فصل به ترکیب تیم اضافه می‌شود. قصد داریم در نیم‌فصل نیز یکی دو بازیکن دیگر جذب کنیم تا ان‌شاالله شرایط‌مان بهتر شود. باتوجه به دیداری که روز گذشته انجام دادیم، به نظرم در تمام پست‌ها به بازیکن نیاز داریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار