تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۷۳۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بنکداران اهواز ملزم به خروج از مرکز شهر شدند
فرماندار اهواز گفت: بنکداران تا پایان آبان‌ماه سال جاری ملزم به خروج از هسته مرکزی شهر اهواز هستند.

اسماعیل ارزانی با تاکید بر ضرورت جابه‌جایی بنکداران از مرکز شهر، اظهار کرد: وجود بنکداران در هسته مرکزی شهر موجب ایجاد ترافیک بسیار شدید در این نقطه از شهر و همچنین ایجاد مشکلات بهداشتی بسیار شده است. پس از پایان مدت ضرب‌العجل تعیین شده برای ترک هسته مرکزی شهر، از فعالیت بنکداران جلوگیری می‌شود و در خصوص واحدهای متخلف اعمال قانون خواهد شد.

وی با بیان این‌که فعالیت بنکداران در مرکز شهر برای شهروندان اهوازی مشکلات عدیده ایجاد کرده و آسایش مردم را مختل کرده است، ادامه داد: بر اساس گزارش‌ها، 150 تا 160 بنکدار به ثبت رسیده‌اند اما آمار غیررسمی خبر از وجود حدود 300 بنکدار در مرکز شهر اهواز می‌دهد که بیشتر آنها بدون پروانه در حال فعالیت هستند.

فرماندار اهواز گفت: ایجاد سد معبر، آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، نداشتن پروانه کسب برخی فعالان این حوزه، عدم رعایت مسایل بهداشتی در انبارها و فروشگاه‌ها و ایجاد مشکلات ترافیکی از دلایل عمده انتقال بنکداران از هسته مرکزی شهر اهواز است.

ارزانی اظهار کرد: از 8 سال پیش بحث جابه‌جایی بنکداران از هسته مرکزی شهر مطرح شده و سایت جدیدی در غرب اهواز در منطقه کمپلو در حال آماده‌سازی است تا بنکداران از سایت قدیم واقع در منطقه صنایع فولاد به سایت جدید نقل مکان کنند.

وی گفت: بنکداران بدون پروانه فعالیت، در صورتی که برای اخذ مجوز اقدام نکنند، تعطیل خواهند شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار