تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۷۳۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دزفول ، رتبه دوم کشور در زمینه خیرین سلامت
 رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: به واسطه کمک و مشارکت خوب افراد خیر و نیک اندیش ، دزفول جایگاه دوم کشور در زمینه خیرین سلامت را دارد.

عبدالرحیم صائمی نیا روز چهارشنبه در آیین تجلیل از کارکنان مرکز تحقیقات ناباروری ام البنین (س) دزفول در سالن اجتماعات بیمارستان بزرگ افزود: این مرکز که با کمک خیرین و دولت ساخته شده به عنوان تنها مرکز درمان ناباروری جنوب غرب کشور به زوج های نابارور خدمات درمانی ارائه می کند.

وی تعداد مراکز ناباروری کشور را 52 مرکز عنوان کرد و گفت: دزفول با حمایت خیرین در حوزه سلامت پیشرفت های زیادی داشته است.

صائمی نیا اظهار کرد: دزفول پس از یک دوره عقب ماندگی در زمینه بهداشت و درمان اینک گام های شتابانی در این زمینه برداشته و دروازه توسعه در بخش بهداشت و درمان در این منطقه گشوده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول مجوز پذیرش دانشجوی پزشکی را نقطه عطفی در عملکرد این دانشگاه دانست و گفت: راه اندازی مرکز درمان ناباروری ام البنین دزفول در راستای نیاز مردم این شهرستان صورت گرفت.

وی با اشاره به برنامه های دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: جذب سه گروه فوق تخصص،افزایش 20 تخت در بخش پیوند کلیه و اخذ مجوز تاسیس مرکز سلول های بنیادی همچنین راه اندازی مرکز MRI با تعرفه دولتی از جمله اولویت های این دانشگاه است که بزودی جامه عمل خواهد پوشید.

در این آیین از تیم اجرایی مرکز تحقیقات و درمان ناباروری دزفول در تولد موفقیت آمیز نخستین نوزاد آزمایشگاهی با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

نخستین نوزاد لقاح آزمایشگاهی در دزفول به همت مرکز درمان ناباروری ام البنین شهریورماه امسال متولد شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار