تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۷۳۰۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی جمعیت هلال احمر اهواز انجام شد؛
دوره آشنایی با تجهیزات امدادرسانی در اهواز
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با تجهیزات امداد رسانی در این کلانشهر خبر داد.

سید فتح‌الله هاشم‌نژاد اظهار کرد: از سوی جمعیت هلال احمر اهواز دوره آموزشی آشنایی با تجهیزات امداد رسانی در این کلانشهر برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد شرکت کنندگان با تجهیزات امداد رسانی و نحوه استفاده از آن‌ها در موارد گوناگون آشنا شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز عنوان کرد: همچنین در این دوره شرکت کنندگان با شیوه‌های امدادرسانی در حوادث و بلایای طبیعی آشنا شدند.

وی در ادامه به بیان برخی از فعالیت‌های مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر اهواز پرداخت و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف از جمله این برنامه‌ها است.

هاشم‌نژاد بیان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی جمعیت هلال احمر اهواز دوره آموزشی جمعه، ایمان، ایمنی در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد که طی این دوره نمازگزاران اهوازی در رابطه با شیوه‌های امدادرسانی آموزش‌های لازم فرا گرفتند.

وی هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر اهواز را آمادگی اقشار مختلف مردم در مواقع وقوع حوادث و بلایای طبیعی اعلام کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی در نقاط مختلف شهر و با حضور اقشار مختلف مردم از سوی مرکز امور جوانان برگزار می‌شود.
برچسب ها: هلال احمر اهواز
:
:
:
آخرین اخبار