تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۷۳۰۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر:
دانشکده علوم پزشکی شوشتر 6 رشته تخصصی دارد
رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر دارای شش رشته تخصصی در گرایش‌های مختلف است که برای شهرستان شوشتر ثمرات زیادی در پی خواهد داشت.

عیسی رضایی روز چهارشنبه در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر در مدت سه سال گذشته دارای پیشرفت بسیار خوبی بوده است و به این دلیل روزبه‌روز شاهد بهبود شرایط تحصیلی در این دانشگاه هستیم.

وی افزود: دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر در سال 1390 با 100 دانشجو به‌عنوان دانشکده پرستاری فعالیت خود را آغاز کرد و امروز به دانشکده علوم پزشکی تبدیل ‌شده است.

وی با خوب ارزیابی کردن شرایط این دانشکده گفت: دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر در شرایط کنونی شش رشته تخصصی و 450 دانشجو دارد که این مسئله نشان از توسعه دانشگاه در تمام ابعاد است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به اینکه شوشتر توانمندی زیادی در بخش دانشگاهی دارد، خاطر نشان کرد: دانشکده علوم پزشکی شوشتر دارای رشته‌های پرستاری، مامایی، اتاق عمل، علوم تغذیه، بهداشت، فوریت‌های پزشکی است و به این دلیل توانمندی زیادی در تأمین نیروهای موردنیاز در بخش بهداشتی و درمانی در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: در دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر از تمام توان برای تربیت نیروهایی توانمند و باسواد در بخش بهداشتی و درمانی استفاده می‌کنیم و در این مسیر از نیروهای خبره‌ای بهره می‌بریم که همه در بخش خود از کارنامه کاری بسیار وزینی برخوردار هستند.

* دانشجویان برای تحصیل هدف‌گذاری صحیح انجام دهند

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: دانشجویان برای تحصیل مفید و باکیفیت در دانشگاه باید هدف‌گذاری صحیحی انجام دهند.

حسین فردی‌پور در جشن دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار کرد: دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه باید هدف‌گذاری مفید و صحیحی را در طول تحصیل در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانند به شرایط ایده‌آل خود دست یابند.

وی گفت: هدف و رسالت دانشجو تحصیل علوم و فن‌آوری است و تلاش برای ایجاد تحول مثبت در جامعه پیرامون خود و در این زمینه همه دانشجویان باید فعالانه گام در عرصه کسب علم بگذارند و در این مسیر تلاش کنند تا بتوانند به جامعه خود خدمات مثبتی برسانند.

فردی پور با اشاره به اینکه دانشجویان برای مسیر کسب علم و دانش هدف‌گذاری کنند، خاطر نشان کرد: دانشجویان برای کسب علم و دانش باید هدف‌گذاری کنند و در این مسیر فرهیختگان و نخبگان مسئولیت سنگین‌تری بر عهده‌ دارند.

سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند و باید تلاش مضاعفی در راستای کسب علم کنند تا در آینده کشور نقشی مثبت را ایفا و تاثیری مفید داشته باشند.

فرماندار شوشتر نیز در این مراسم اظهار کرد: در شهرستان شوشتر در راستای ارتقای سطح سلامت اقدامات بسیار خوبی انجام‌ شده و از این نظر شرایط شوشتر بهبود یافته است.

حیدر نجفی گفت: دانشکده علوم پزشکی شوشتر دارای توانمندی‌های زیادی است و امید است در آینده نزدیک شاهد ارتقای این دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار